Afspreken omgeving Deventer

Hoi meiden,

Ik ben nu 19 weken zwanger en kom uit Deventer, uitgerekend op 1 oktober.
Ik had graag deelgenomen aan een zwangerschaps'clubje', yoga of iets dergelijks.
Helaas is dit ivm corona niet mogelijk.

Zijn er hier dames uit omgeving Deventer die het leuk vinden om eens af te spreken, te wandelen, en ervaringen uit te wisselen?

Liefs
 
Hee hee, ik kom uit Deventer. Ben wel wat minder ver dan jij (bijna 8 weken). Hoop eigenlijk ook nog wel zwangerschapsyoga te doen. Weet sowieso een plekje waar dat ook nu kan!
 
Hé hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap :)
Wil je mij vertellen waar de zwangerschapsyoga nu doorgaat?? Ik kan online, en in contact met yoga docente, niets vinden wat nu door gaat!
 
Dank je wel. Jij ook! Je kan even kijken bij R.UIT in de binnenstad. Zij geven nu buiten de lessen in de binnentuin.
 
Hey! Ik kom niet precies uit Deventer maar ver weg is het ook niet. Ben ook (nog) niet in verwachting maar vind het wel leuk om wat contacten in de buurt te hebben. De wereld is extreem klein geworden met corona nu. Wellicht klein whatsappgroepje starten? :)
Ik hoor het wel!
 
Ja heel leuk om eens wat af te spreken en met elkaar te kunnen kletsen over de zwangerschap. Ik woon in Enschede, maar dat is nog niet zo heel ver van Deventer gelukkig. Misschien kunnen we inderdaad een groepsappje maken, goed idee. Ik heb zelf al een groepsapp sinds vandaag met iemand uit Raalte en iemand uit Enschede dus ook uit de buurt. Jullie zouden daarbij in mogen, maar een nieuwe groep vind ik ook prima!
 
Terug
Bovenaan