Afstand nemen...

Hoi allemaal,

Het zal moeilijk zijn maar ik ga even afstand van jullie nemen. Ben er zo mee bezig. Voel me haast een beetje opgelucht nu mijn ongesteldheid er zeer waarschijnlijk aan zit te komen en ik even zekerheid heb....
Had zo gehoopt weer erg snel zwanger te worden na mijn miskraam. Het was toen immers ook al in de 2e maand raak!! Maar goed, dat zegt niets en dat weet ik ook wel maar toch had ik het gehoopt. Echter wordt ik nu dus voor de 2e keer weer ongesteld na mijn miskraam.
Zo frustrerend want het begint dan met aldoor wat bruine afscheiding, dan weer niet, dan weer wel...zodat ik nog steeds hoop blijf houden. Maar ga er maar vanuit dat het morgen wel door zal zetten.
Dus heb ik besloten dat ik niet meer coninue op dit forum etc. te vinden zal zijn! Wil jullie bedanken voor al jullie leuke en lieve berichtjes etc.
Wanneer ik zwanger zal zijn kom ik zeker terug hoor en laat jullie het natuurlijk weten!! Hopelijk dus tot gauw.

Kus
Ineke

He Ineke,

Ik heb zelf ook wat afstand genomen maar soms reageer ik toch nog even.
Wij hebben het zwanger worden ook even naast ons neergelegd en voor ons helpt dat toch. Helaas zitten we toch een de medische molen maar tja na 5 miskramen wil je toch wel eens weten hoe het nu zit.

Heeel veel sterkte voor jullie samen.

Corina

Hoi Ineke,

helemaal te begrijpen, maar zal je bijdehante berichtjes ook wel missen hoor. Heb zelf het zwanger worden ook wel een beetje van me afgezet, ik heb een erg lange onregelmatige cyclus, maar heb geen zin in tempen en verplichte nummertjes. Ondanks dat vind ik het wel spannend om te lezen of het bij anderen lukt of is gelukt. En je steekt er af en toe toch wat van op, nast de gezellige dingetjes en de steun voor elkaar.
Waarschijnlijk wordt ik zo'n 30 dagen na mijn menstruatie toch wel weer ongeduldig, maar dat zien we dan wel weer.
Succes weer en wie weet tot schrijfs hier in de toekomst

Lieve lieve lieve Ineke, wat ga ik je missen!!! Ik begrijp dat er meerdere zo denken oa ik ook. Ook door wat prive omstandigheden maar ik denk dat het me wel goed zal doen. Ik was er deze maand toch al niet zo mee bezig. Ik zal je leuke vrolijke verhalen missen en ik zal hier ook niet meer zo vaak zijn want 'het clubje' gaat nu uitdunnen
Nou meid, ik hoop toch af en toe nog een teken van je te krijgen en je weet het he?

bellajanetta@hotmail.com

X Costa

Hoi,

Pffff....was te verwachten natuurlijk maar dan ben ik al weer even... Was toch wel benieuwd naar reacties. Lief!!
Heb nu met mezelf afgesproken dat ik AF EN TOE... even op alleen dit forum mag zijn. 1x per dag is toch af en toe??
Vandaag hardstikke ongesteld dus. Dus wel duidelijk. Wel een keurige cyclus van 28 dagen dat moet ik mijn lichaam wel meegeven. Wel zuur dat we vanaf dag 10 tot en met dag 20 regelmatig geklust hebben.... We gaan nu dus echt richting zomer kindje!
Het is nu 18:44. Ik ga even jullie berichtjes bij langs en zal wat bijdehande antwoorden geven.... Tot ongeveer 19:00uur en dan is het afsluiten die computer!!

Liefs Ineke

hoi ineke,

eigenlijk wist ik wel dat je dit zou schrijven hoor. Uit ervaring weet ik dat je het toch niet volhoud om niet te kijken hier.

Fijn dat je toch zo nu en dan komt meelezen hoor.

liefs Hester  

Hey Ineke,

Heel knap hoor, inderdaad, ik vind 1 keer per dag ook héél weinig ! Ik hoop dat je vor jezelf de rust kan vinden en ons toch af en toe een beetje komt verblijden met je reacties.

Liefs Solleke

Terug
Bovenaan