Afstand nemen...

Hey Ineke, toch wel moeilijk he om je muis uit de buurt te laten van die knop 'favorieten' en die muis probeer je uit alle macht tegen te houden maar........hij is sterker  en dan......dan.....ja dan opeens klikt hij tóch op die ene bewuste site......sjit!!! denk je dan, daar gá ik weer........grrrrr
Het werkt net als chocola he??? je weet hoe het smaakt........

Nou mij gaat het ook moeilijker af maar eerlijk gezegd kom ik hier meer voor een gezellige babbel (liefst over chocola hihi) dan over zwangerschappen te praten. Ik vind jullie allemaal leuke en lieve meiden en af en toe je verhaal kwijt kunnen en dan ook nog es gein kunnen trappen.....sja, dat is toch super??????????

Ik beperk me ook tot 1x per dag nu en sja heb gelukkig ook wat meer afleiding, we zijn erg druk met alles en nog wat dus dat scheelt.
Meid, blij dat je toch nog een 'beetje' blijft

X Costa

Hoi,

Nu, een bericht plaatsen hier is bijna hetzelfde als zwanger worden zeg!! Na hoeveel ronden zal de computer doen wat hij moet doen en je berichtje plaatsen???
Hoop dat het deze keer lukt.
Vandaag dag 3 van mijn zwangerschap (leuk om vanuit te gaan, dag 3 van mijn ogi dus). Mijn buik begint al lekker te groeien en ik voelde het vanacht al bewegen, zo leuk...(zucht). Deze week weer lekker oefenen!!
Kan mijn gedachten nu ook verzetten naar andere dingen. Ons huis dat zo mooi wordt na een dik jaar verbouwen, de vakantie die er nog aan zit te komen!!!
Vanmiddag en morgen nog even werken en dan weer een paar daagjes vrij. Lekker. Klussen thuis dus. (verven hoor!).
Alles dus oke, vanuit hier.

Liefs Ineke

Hey meid
Vandaag ben ik ook ongesteld geworden. Ach ja, ik zei wel met mn grote mond dat het nu ook beter is en dat is ook zo om ff niet zwanger te worden maar maak me toch zorgen, weer niet, is er wat aan de hand? Nou ja, net als jij ben ik momenteel ook lekker druk en als alles klaar is kunnen we daar lekker van genieten. Jij nog een lekkere vakantie voor de boeg.....ja joh, vanmorgen keek ik ff naar buiten en zag door een boom de zon schitteren na een regenbui. Weet je wel hoe mooi dat is????? Schitterend! En dan denk ik altijd; zie je wel, er zijn heel mooie dingen in het leven die het zo bijzonder maken. De kleine dingen snap je? Ik ben me gek genoeg aan het voorbereiden op de toekomst zonder kindje. Misschien dwing ik mezelf daartoe zodat de teleurstelling niet zo groot zal zijn. Ik maak mooie plannen en hoop dat ze dan ook uitkomen natuurlijk!! Een beetje de aandacht vestigen op ons 2 en niet op een kindje. Maar het zal altijd moeilijk blijven want je wordt er altijd mee geconfronteerd. Nou meid, we komen er wel hoor!! Jij en ik zijn sterke meiden (komt door de chocola hihi)

X Costa

Terug
Bovenaan