Hey Ineke, toch wel moeilijk he om je muis uit de buurt te laten van die knop 'favorieten' en die muis probeer je uit alle macht tegen te houden maar........hij is sterker en dan......dan.....ja dan opeens klikt hij tóch op die ene bewuste site......sjit!!! denk je dan, daar gá ik weer........grrrrr
Het werkt net als chocola he??? je weet hoe het smaakt........
Nou mij gaat het ook moeilijker af maar eerlijk gezegd kom ik hier meer voor een gezellige babbel (liefst over chocola hihi) dan over zwangerschappen te praten. Ik vind jullie allemaal leuke en lieve meiden en af en toe je verhaal kwijt kunnen en dan ook nog es gein kunnen trappen.....sja, dat is toch super??????????
Ik beperk me ook tot 1x per dag nu en sja heb gelukkig ook wat meer afleiding, we zijn erg druk met alles en nog wat dus dat scheelt.
Meid, blij dat je toch nog een 'beetje' blijft
X Costa
Het werkt net als chocola he??? je weet hoe het smaakt........
Nou mij gaat het ook moeilijker af maar eerlijk gezegd kom ik hier meer voor een gezellige babbel (liefst over chocola hihi) dan over zwangerschappen te praten. Ik vind jullie allemaal leuke en lieve meiden en af en toe je verhaal kwijt kunnen en dan ook nog es gein kunnen trappen.....sja, dat is toch super??????????
Ik beperk me ook tot 1x per dag nu en sja heb gelukkig ook wat meer afleiding, we zijn erg druk met alles en nog wat dus dat scheelt.
Meid, blij dat je toch nog een 'beetje' blijft
X Costa