Aftellen duurt lang!

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Hebben jullie ook het gevoel dat het aftellen zo lang duurt? Ik ben nu precies 38 weken zwanger. Mijn twee eerste kindjes zijn geboren op 38 weken en 38/5 week. Nu ben ik al van half september aan 't aftellen. Mijn buik is zo groot dat er volgens mij geen grammetje meer bij kan! Moet vanavond op controle. Ben echt wel zeer benieuwd!!!
Overal waar ik me nog laat zien staren de mensen mij echt aan alsof ik de dikste buik ooit heb! En altijd die vragen: loop jij hier nog rond? nog niet bevallen? En dan mag ik nog niet aftellen zekers? Pfff, ik hoop zo dat het vlug komt! Zouden jullie er ook durven van uit gaan of de derde nu ook wat vroeger komt? Heeft er iemand hier ervaring mee? Ik vrees dat ik niets anders kan doen, dan nog een beetje geduld hebben...
Succes allemaal met het aftellen!
Febe - 38 weken zwanger van het derde kindje

Aftellen duurt heeeel lang.
iedere dag duurt een week, iedere minuut een uur enz.
ik ben ook in verwachting van ons 3e wondertje!
de 2 andere meiden hebben mij laten wachten. de eerste is met 41 week en 2 dagen geboren en de 2e met 41 week en 3 dagen
al met al hoop ik dat deze kleine eerder komt. ik ben 8 oktober al uitgeteld dus tja we blijven hopen!!
volgens de Vk zal ik niet lang meer lopen maar goed ik wacht gewoon af!!!
ze maakt het goed dus ze meld zich vanzelf...

Liefs Jenny

Ook ik ging bij onze derde er toch echt van uit dat hij eerder dan de datum zou komen, net als zijn broers. De oudste kwam 4 dagen eerder, de 2e 8 dagen eerder, dus de 3e verwachtte ik toch minstens 12 dagen eerder. Niet dus. 40 weken en 1 dag ben ik zwanger geweest van onze derde.
Nu loop ik 38w4d om van de 4e en ga ik maar nergens meer van uit. Al moet ik wel zeggen dat het mij ook nu lang genoeg heeft geduurd.
Ik ben bang dat we er (gelukkig) niks over te zeggen hebben.

Sterkte met wachten!

Suus

quote: Febe78 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-10-2008 13:21:37'));

Hallo,
Hebben jullie ook het gevoel dat het aftellen zo lang duurt? Ik ben nu precies 38 weken zwanger. Mijn twee eerste kindjes zijn geboren op 38 weken en 38/5 week. Nu ben ik al van half september aan 't aftellen. Mijn buik is zo groot dat er volgens mij geen grammetje meer bij kan! Moet vanavond op controle. Ben echt wel zeer benieuwd!!!
Overal waar ik me nog laat zien staren de mensen mij echt aan alsof ik de dikste buik ooit heb! En altijd die vragen: loop jij hier nog rond? nog niet bevallen? En dan mag ik nog niet aftellen zekers? Pfff, ik hoop zo dat het vlug komt! Zouden jullie er ook durven van uit gaan of de derde nu ook wat vroeger komt? Heeft er iemand hier ervaring mee? Ik vrees dat ik niets anders kan doen, dan nog een beetje geduld hebben...
Succes allemaal met het aftellen!
Febe - 38 weken zwanger van het derde kindje

Hai Febe

ik moest wel een beetje lachen,het klinkt deels herkenbaar. Mensen kijken ook naar mij alsof ze nog nooit zo'n grote buik hebben gezien. Gelukkig heb ik van de buik weinig last (doe ook niet zoveel....)Groeit ie wrs ook stevig van .
Ik moet nu nog 8 dagen tot "de datum" en ben dus wel aan het aftellen maar ben nog wel blij dat het veilig in mijn buik zit, vind het nl erg spannend, de verantwoordelijkheid voor een kindje. en ik begin nu ook echt te genieten van de vrijheid die ik nog heb, zonder kinderen nu ik weet dat het spoedig voorbij zal zijn. Maar dan krijg je er weer iets prachtigs voor terug.

Nou sterkte nog even en gewoon aftellen hoor!

Groetjes Belle

Ze zeggen dat je wel een beetje kan uitgaan van eerdere bevallingen. Als ej 2 keer vroeg bent bevallen zou ik er nu ook wel op rekenen. Ik reken op overtijd bij mijzelf omdat mijn zoon met 41+5 en mijn dochter met 40+5 zijn geboren.

Hoi allemaal,
We zijn ondertussen al een weer een weekje verder. Ik heb verschillende keren gedacht de voorbije week van ja! nu begint het echt! Veel harde buiken, zeurend menstruatiegevoel, soms zelfs weeën maar telkens viel het allemaal stil. Soms werd ik 's morgens echt ontgoocheld wakker van weer niets... Vanavond weer op controle. Ik kan het echt niet zo lang meer volhouden vrees ik. Ik heb nu echt overal pijn! En soms word ik er zelfs een beetje derpi van. Of ben ik nu overdreven bezig? 't Zullen de hormonen wel zijn zeker....
Febe - 39 weken

Hoi Febe,

ik had afgelopen weekend ook zo'n dipje. Niks was meer goed en ik sliep slecht etc. Nu heb ik weer lekker geslapen en voel ik me al weer een stuk beter.
Doe lekker rustig aan en pak de rust die je krijgen kan en doe alleen dingen die je wilt doen. Hielp bij mij tenminste.

sterkte en houd moed.

groetjes Belle

Ik ben vandaag uitgerekend, maar er gebeurt helemaal niets. Ik ben het echt zat, alles doet zeer. Vanmiddag naar de vk. Ik vrees dat ik nog wel een weekje rondloop.

Groetjes,
Nelly 40w

Terug
Bovenaan