Aftellen duurt lang!

Iedereen die nog druk bezig is met aftellen heel veel succes en geduld toegewenst ...
Vergeet niet nog een beetje te genieten van de nachtjes, dat je ongetwijfeld nog net ietsje beter kunt slapen, dan dat je straks zal doen!

Jullie mooie wondertjes zullen 't wachten waard zijn!

Liefs,
Anne

Wat een lief berichtje Anne.
Ik geloof ook zeker dat die kleine eigenwijsjes het wachten dubbel en dwars waard zijn!
Ik moet nog 2 dagen tot de uitgerekende datum en inderdaad....ben het wel zat.
Moe, rugpijn, bandenpijn....
En gewoon het verlangen naar dat kleine, zachte mensje van ons 2!

Nog max 16 dagen....Effe doorzetten nog.

En voor de andere wachtende dames! Zet 'm op!

Liefs, Billie
39w5d

Vandaag uitgerekend! Wel een mijlpaal hoor. 40 weken zwanger... Is toch best snel gegaan allemaal.
Heb nog niet het idee dat het nu snel zal komen. Ben alleen vandaag beetje misselijk en soms wat buikpijn maar dan niet echt onderin mijn buik maar mee halverwegen.

Ik denk wel bij alles wat ik voel; zou dit iets zijn?
Hahaha; we wachten maar gewoon rustig af; het komt vanzelf en langer dan 2 weken kan het niet meer duren in ieder geval!

Succes iedereen met de laatste loodjes!

Liefs Theolien 40 wk

En ik wacht nog steeds "on"geduldig met jullie mee!!
ik ben inmiddels 40 weken en 2 dagen in verwachting!
en het wachten duurt gewoon heel erg lang hoor! maar dat zullen meer kunnen beamen!
ik ben het wel met Anne eens dat het wachten de moeite dubbel en dwars waard zal zijn!
tja als deze meid net zoals haar 2 zussen is dan wacht ik nog een dikke week!
spannend..

Liefs Jenny en kop op meiden!

Hoi,
Hier ben ik weer, en nog steeds in "blijde" verwachting. Donderdag had ik echt een dipje na mijn bezoekje aan de dokter! Geen enkel voorteken: geen ontsluiting, geen verweking... Pffff.... Maar nu probeer ik zoals jullie hier ook schirjven toch nog een beetje genieten. 't Is 't wachten waard. Zeker en vast maar beetje klagen mag ook wel hé. Benieuwd wie van ons nu eerst zal bevallen. Succes allemaal!!!!
Febe

Terug
Bovenaan