Aftellen is begonnen!?!

Nu heb ik nog eens overgerekent... Helaas moet ik nog een weekje langer!! Nog 10 weken werken dus!

Al zit ik nu nog 100% in de ziektewet en ga pas 11 oktober weer aan de bak voor een paar uurtjes in de week, dus echt werken is het ook al niet meer!

Owww wat zie ik ontzettend leuke vooruitzichten. ( 30wk verlof, in october weer beginnen)

Vooral met vakantie eraan geplakt!!! :D

JAJAJAJA
Nog 8 weken werken (waarvan 1 vakantie week) stop 5 weken van tevoren. Werk namelijk in het kleuteronderwijs en anders zou mijn laatste werkdag de dag van sinterklaasbezoek op school zijn. Dit zag ik even niet zitten, dus vandaar een weekje eerder.

Meiden, jullie verhalen geven mij echt het gevoel dat ik hier ook hoor op het januari-forum. Ik ben uitgerekend van de derde op 29december. Ik kom hier stiekem af en toe kijken... 18 november is mijn laatste werkdag, zes weken van te voren verlof. En de herfstvakantie heb ik vrij genomen, nog even er tussenuit. Ouderschapsverlof moet ik nog regelen, maar ik hoor hier leuke ideeen!

Ik hoop dat het OK is dat ik hier meelees...
Groetjes Annemieke

Hoi Annemieke,

tuurlijk mag je meelezen!!! Ik lees ook regelmatig het decemberforum, en dat van november en dat van februari... Gewoon nieuwsgierigheid zeg maar!
Ik ben wel aan het aftellen tot mijn verlof, nog 9 weken te gaan. Werk nu nog 75% en dat wil ik zooo graag volhouden. Bij mijn vorige zwangerschappen viel ik al eerder volledig uit, en nu wil ik gewoon eens lekker doorwerken. Maar effe een paar weken rust zou wel heel erg lekker zijn, nu al!

Ik ben nog niet echt aan het aftellen. Ik stop 4 wkn van tevoren met werken,
En dat zal begin dec zijn denk ik.
Dus ik moet nog 11 wkn werken...
Trouwens.... dat klinkt al best leuk.

Tuurlijk mag je mee lezen, ik lees ook met jullie mee.. want ben 4 jan uitgerekend en dat kan natuurlijk ook een dec baby worden! ;)
ik ga donderdag even het rooster van nov maken en dan kan ik mezelf inplannen... haha gemeen he? maar heb officieel de 24ste verlof das op woensdag dus dan plan ik mezelf al vanav maandag vrij (en het weekend werk ik niet meer ivm 50%ziekte wet)

denk dus dat de 19de ook mijn laatste werkdag is. plak mijn vakantie erachteraan zodat ik meer tijd met die kleine heb! heb nu nog 3 weken dus op z'n vroegst moet ik 5 april beginnen met werken! heerlijk vooruitzicht al is die van okt beginnen met werken nog beter ;)

Terug
Bovenaan