Afvallen als afleiding!! :-)

A

Anoniem

Guest
Om minder met zwanger worden bezig te zijn, ben ik hard bezig om wat af te vallen.. (medisch gezien niet nodig, maar nooit verkeerd toch.. :)
Bijt me er echt als een tijger in vast, ook beetje met achterliggende gedachte: nu ik niet zwanger wordt, (degenen die weten dat we weer zwanger willen worden) dan zal ik ze in ieder geval laten zien dat ik kracht en doorzettingsvermogen genoeg heb om af te vallen!!
Het voelt heerlijk.. is het dan niet in zwangere toestand, dan in elk geval wat slanker het voorjaar en de zomer in!!
Idee??!!

Ik doe ook mijn best,
maar het blijft zooo lastig.
Ik lust alles.
Fleur

Ja het is allemaal superverleidelijk.. zeker als je niet lekker in je vel zit.....
Ik zag op de NOD lijst dat jullie in precies hetzelfde schuitje als ons zitten; 13e ronde, 2e kindje.. Mijn NOD is 26 februari..
Hoe oud is jullie 1e kindje?
Ons dochtertje is ruim 2,5.

Groetjes!

ik dacht net vanmorgen laat ik er eeens een afval topic opzetten want ik moet ook afvallen en wil ook graag zwanger worden, dus ik dacht misschien kunnen we elkaar motiveren en stimuleren ofzo door middel van een afval topic

ik ben momenteel ook werkloos en door de sneeuw en de kou niet vooruit te branden.... (behalve schoonmaken in het huis)
ik wil dolgraag beginnen met bewegen en gezonder eten. Gisteren ging het heel goed, totdat ik heel het huis schoongemaakt hebt en dan zo verschikkelijke trek heb dat ik maar weer ships begon te eten. Als het voorjaar nou eens begint!

Hoi Jacje,
onze dochter word in april 3 jaar (getver,wat gaat de tijd snel, word al zo'n grote meid)

Ik hoop maar dat het voor iedereen snel raak mag zijn.
Want wachten en hopen word je niet blij van.
Het is iedere maand weer een teleurstelling als je weer ongesteld word...en dan is de verleiding heel groot om maar weer wat extra te snoepen. Ik hoop nog een paar kilo kwijt te raken,dit weekend al weer een slecht weekend(wat dat betreft; ben zondag jarig)

Allemaal succes met afvallen (en zwanger raken)

groetjes Fleur

ja leuk een afval topic, ik woog voor mijn 1ste zwangerschap 65 kilo, eind zwangerschap 98, en 2 maand na de zwangerschap bleef er (helaas 86 over. nu druk aan het afvallen weeg nu 77, hoop er nog flink wat af te krijgen.

haha, ook ik ben net begonnen. Er hoeven niet persé kilo's af, maar ik wil wat gezonder gaan eten. Ik snoepte erg veel en daardoor weinig eetlust voor de gezonde dingen. Als ik daardoor afval (zou moeten kunnen) is dat mooi meegenomen!

Groetjes Karin

Terug
Bovenaan