A
Anoniem
Guest
Nou meiden, we hebben allemaal goede voornemens!! Dat begint in ieder geval al goed.. 
Inderdaad Fleur, op die momenten eten we zo de emoties een beetje weg zeg maar.
Ook voordat je ongesteld moet worden is het ook zo moeilijk om alles te weerstaan, je lichaam 'vraagt' dan zo om lekkers..
Ik weeg nu 65,5 en daar is niks mis mee, maar gezonder eten is inderdaad altijd goed Karin, en het is ook vooral ter afleiding...!! ;-)
Probeer echt heel strak ritme aan te houden;
- 's morgens 2 boterhammen (met boter) met thee of water
- tussendoor 1 fruit met rijstwafel OF krentenbol
- middageten 3 boterhammen (met boter) met gezond beleg natuurlijk
- tussendoor 1 fruit met schaaltje yoghurt/vla
- avondeten 'gewoon' , maar minder als normaal; eet niet meer tot ik voel dat ik vol zit..
- 's avonds nog 1 glas Optimel drink
Prima te doen zo.. Vlg. mij krijg je zo alles binnen wat je binnen moet krijgen?!!
En keihard voor jezelf zijn..
Voel nu al aan m'n buik dat íe platter wordt, nu ik 2 weken bezig ben en ben nu zo'n 1,5 kg kwijt..
Fitness ook 1 of 2 keer per week
We gaan ervoor!
Inderdaad Fleur, op die momenten eten we zo de emoties een beetje weg zeg maar.
Ook voordat je ongesteld moet worden is het ook zo moeilijk om alles te weerstaan, je lichaam 'vraagt' dan zo om lekkers..
Ik weeg nu 65,5 en daar is niks mis mee, maar gezonder eten is inderdaad altijd goed Karin, en het is ook vooral ter afleiding...!! ;-)
Probeer echt heel strak ritme aan te houden;
- 's morgens 2 boterhammen (met boter) met thee of water
- tussendoor 1 fruit met rijstwafel OF krentenbol
- middageten 3 boterhammen (met boter) met gezond beleg natuurlijk
- tussendoor 1 fruit met schaaltje yoghurt/vla
- avondeten 'gewoon' , maar minder als normaal; eet niet meer tot ik voel dat ik vol zit..
- 's avonds nog 1 glas Optimel drink
Prima te doen zo.. Vlg. mij krijg je zo alles binnen wat je binnen moet krijgen?!!
En keihard voor jezelf zijn..
Voel nu al aan m'n buik dat íe platter wordt, nu ik 2 weken bezig ben en ben nu zo'n 1,5 kg kwijt..
Fitness ook 1 of 2 keer per week
We gaan ervoor!