Afvallen na zwangerschap

Hoi allemaal, mijn zwangerschap zit er op en ik ben pas geleden bevallen van mijn prachtige dochter. Voor mij is het nu tijd om wat aan mijn gewicht te doen en af te gaan vallen. Ik heb al een abonnement afgesloten bij de sportschool, zodat ik daar kan sporten. Ook heb ik van vriendinnen van mij gehoord dat de producten van Skinnylove mij ook kunnen helpen afvallen, zonder dat ik daar zelf al te veel moeite voor hoef te doen. heeft iemand al ervaring met deze producten? en hoe heeft dat voor je gewerkt?
 
Gefeliciteerd met je dochter.
Gun je lichaam vooral even tijd om rustig te herstellen. En bouw het sporten dus rustig op.
Te rigoureus afvallen in deze periode van onderbroken nachten is niet aan te bevelen.
 
Hoe lang geleden is pas geleden? Je lichaam heeft hersteltijd nodig. Het heeft immers een topprestatie geleverd. Een beetje beginnen met sporten is ok, vage producten gebruiken echt niet.
 
Ik mag hopen dat je niet serieus bent over dat soort producten… een maand zeg je. Een maand! Je bent nog volop kraamvrouw.
Ga lekker bewegen. Let op je voeding. Allemaal niks mis mee. Serieus sporten even op je bekkenbodem e.d. letten. Oftewel, laat je begeleiden.
 
Ben m trouwens ff kwijt. Twee weken geleden had je nog was je nog zwanger? Want je hebt last van vet haar tijdens de zwangerschap? Maar je bent een maand geleden bevallen?
 
Terug
Bovenaan