A
Anoniem
Guest
want wat baal ik ervan dat ik die kilootjes nog heb!!
Ik weet heus dat ik net bevallen ben...maar toch voel ik me niet happy.
Ik ben tijdens mijn zwangerschap 28 kilo aangekomen, ben ook gestopt met roken..
Nu weeg ik 70 kilo, en ben 1.73. idd mooi op gewicht en lengte getest bij fitness
Maaar ik heb nog steeds een buikje en m'n heupen/ billen zijn ook best te zien!!
Die praatjes van ja maar je hebt pas een kleintje (7 maand oud) weet ik nu wel..
Ik wil gewoon van mn overtollige vetjes af!!
Eten doe ik gewoon goed, en snoepen doe ik amper!!
Sporten doe ik elke week...fitness
Nu zit ik er serieus aan te denken ook afslank-capsules te nemen, maar het is het onbekende.
Straks ben ik allemaal geld kwijt voor niks.. en dat wil ik ook niet..
Weet het even niet meer.. Misschien meer vrouwen die hier mee zitten of iemand met tips??? Heel graag!!!
Ik weet heus dat ik net bevallen ben...maar toch voel ik me niet happy.
Ik ben tijdens mijn zwangerschap 28 kilo aangekomen, ben ook gestopt met roken..
Nu weeg ik 70 kilo, en ben 1.73. idd mooi op gewicht en lengte getest bij fitness
Maaar ik heb nog steeds een buikje en m'n heupen/ billen zijn ook best te zien!!
Die praatjes van ja maar je hebt pas een kleintje (7 maand oud) weet ik nu wel..
Ik wil gewoon van mn overtollige vetjes af!!
Eten doe ik gewoon goed, en snoepen doe ik amper!!
Sporten doe ik elke week...fitness
Nu zit ik er serieus aan te denken ook afslank-capsules te nemen, maar het is het onbekende.
Straks ben ik allemaal geld kwijt voor niks.. en dat wil ik ook niet..
Weet het even niet meer.. Misschien meer vrouwen die hier mee zitten of iemand met tips??? Heel graag!!!