afvallen???toch maar capsule proberen??

A

Anoniem

Guest
want wat baal ik ervan dat ik die kilootjes nog heb!!
Ik weet heus dat ik net bevallen ben...maar toch voel ik me niet happy.
Ik ben tijdens mijn zwangerschap 28 kilo aangekomen, ben ook gestopt met roken..
Nu weeg ik 70 kilo, en ben 1.73.   idd mooi op gewicht en lengte getest bij fitness

Maaar ik heb nog steeds een buikje en m'n heupen/ billen zijn ook best te zien!!

Die praatjes van ja maar je hebt pas een kleintje (7 maand oud) weet ik nu wel..
Ik wil gewoon van mn overtollige vetjes af!!
Eten doe ik gewoon goed, en snoepen doe ik amper!!
Sporten doe ik elke week...fitness

Nu zit ik er serieus aan te denken ook afslank-capsules te nemen, maar het is het onbekende.
Straks ben ik allemaal geld kwijt voor niks.. en dat wil ik ook niet..

Weet het even niet meer.. Misschien meer vrouwen die hier mee zitten of iemand met tips??? Heel graag!!!

tis trouwens niet dat ik heel dik ben overal..ik heb gewoon nog billen/heupen en een buikje..
Train me suf maar zit al maanden op één gewicht... en dan die vervelende grapjes van mensen..
Nou je kindje zier er goed uit!! Heeft hij van zn moeder!
Nu vind ik het niet geinig meer.. even is leuk..voel me er echt verdrietig onder..
wil dr ook gewoon vanaf zijn!!

xx

hoi hoi.ik denk dat je alles wil gaan uitproberen.ik heb mn lengte en gewicht ook niet mee.ben in de zwangerschap ook nog wat aangekomen,wat er helaas niet zo snel afgaat.ik wil ook graag nog een aantal kilo s kwijt.gggggggrrr .de mensen moeten me anders maar nemen zoals ik ben ,anders kijken ze maar een andere kant op.kan zeggen dat er wel een heel mooi meisje in heeft gezeten.succes,groeten karin

Hoi,

Ik snap dat dit je dwars zit en je hoeft je in ieder geval niet te verontschuldigen omdat je pas een kind hebt gekregen, ook dan heb je het recht om lekker in je vel te mogen zitten!
Ik zelf heb geen last van teveel kilo's, ik heb heel veel striae overgehouden aan mijn zwangerschappen, helaas is dat iets wat ik moet accepteren, aangezien je die niet weg krijgt!
Mijn zus heeft haar hele leven overgewicht gehad en is met behulp van proffesionals 50kilo afgevallen, ze is nu dunner als ik..haha
Hoeveel pillen en capsulles zij geslikt heeft..ontelbaar..ze zijn heel duur en de werking is altijd onduidelijk, kun je niet beter kijken of je bij een dietist of voedingsdeskundige terecht kan, krijg je misschien ook nog een deel van vergoed!

Veel succes in ieder geval en luister niet naar anderen het gaat om jou gevoel over jezelf en niet over wat je omgeving vind!

Gr MJ

Hoi Inanna,

Ik heb een tijdje op dit forum gezeten, maar nu al een poos niet.
Toch wil ik even reageren. Ik ben nl gewichtsconsulent.
Vaak is het zo dat je met dit soort pillen alleen maar vocht verliest. Dus geen overtollige vetjes en dergelijke. Het heeft dus totaal nut, alleen je portmonee wordt er slanker door . En sommige pillen geven een verzadigd gevoel, maar ook daarvan leer je geen goede eetgewoonten aan.
Trouwens, ik heb je BMI eens berekend en die is keurig hoor (23.4). Bij 25 heb je overgewicht en daar is bij jou geen sprake van. Omdat je geen overgewicht hebt, is het ook moeilijk afvallen. Misschien hoort dit gewicht wel bij jou lichaam. En als je gaat afvallen, bepaald jouw lichaam waar het gaat afvallen.
Ik wil je adviseren om eens contact op te nemen met een dietist of een gewichtsconsulent. En idd: sommige zorgverzekeraars vergoeden een deel. Een gewichtsconsulent moet dan wel aangesloten zijn bij de BGN (Beroepsvereniging Gewichtsconsulenten Nederland). Hoe het bij dietisten zit, weet ik niet precies.

Succes!!! Groetjes, Kippie (mama van Maud 24-01-08)

Ik zou het NIET doen, zoals je hierboven heb gelezen is het vaak troep. Ik was zelf na de bevalling 3 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap maar heb er 5 kilo bijgesnoept. Ik ben met Sonja Bakker begonnen en 6 kilo weer afgevallen. Ik voel me heelrijk in mijn vel al blijft min buik slap en onder de striae ik ben twee maten kleiner gegaan.

Dus probeer eens gewoon een goed voedings dieet en niet zo een   crash dieet. Sonja Bakker vond ik heel goed te doen en je eet vrijwel normaal. Al zijn de aardappels wel even wennen. Maar je boekt snel resultaat (eerste week 1,5-2 kilo eraf). En dat motiveerd. Als je wilt kan ik je een dag van het dieet laten zien. Dan scan ik het in en stuur ik het naar je e-mail of hier.

gr van Mariska mama van Zifjon

Goedemorgen!

Nou ik had ooit eens het boel sonja bakker gekocht, omdat ik niet wou afvallen, maar gezonder wou eten... nagoed, die bleef in de kast liggen...
Nu hoor ik dus dat jij hope en fait en goeie resultaten mee hebt geboekt??
Lief dat je een menu wil sturen, maar die staat denk ik dan ook in het boek of niet?
Ik heb het eerst eboek volgens mij..bereik en behoud je ideale gewicht..

@ de consulente..bedankt voor je reactie.. Ik weet het...ik zit met mn bmi goed..
het is ook niet dat ik mega dik ben.. ik heb gewoon echt nog een klein rond zwangerschapsbuikje..
en mn heupen..

voel me echt...heeel verdrietig..want wil dr zo graag vanaf.. het hoeft niet helemaal weg, echt niet!
Maar ik wil bijvoorbeeld niet die opmerkingen meer van mensen...je ziet er gezond uit meissie!!!Mooi wat kilo's aangekomen en hup tikje op mn heupen..

Ik hoef ook echt niet terug na mn oude gewicht, echt niet! Maar ik wil me zooo graag weer goed voelen.. en nu voel ik me machteloos.. en ga je naar oplossingen grijpen..idd bijv die capsules.. terwijl dat helemaaal niet bij mij past..

Onbegrip heb ik echt voor de mensen die dik zijn...en hier dan natuurlijk zelf voor kiezen, door bijv heel veel te eten,  die bedoel ik dan..
want hoe kan jeje nou lekker voelen in een dikkeg lijf...??
Ik ben het ook n et gewend.. wil gewoon van het walg gevoel af als ik mezelf in de spiegel kijk...wat erg he dat ik hier over zeur! Terwijl er genoeg ergere dingen zijn op deze wereld...

xx

Nu kreeg ik de tip om naar een accenpentuur te gaan...?? is dat iets??

Terug
Bovenaan