afvallen???toch maar capsule proberen??

(Moet je trouwens echt aan het warm eten ook houden, en dan bedoel ik, als er nu staat week menu maandag spinazie en ik heb bloemkool in huis kan ik dat toch gewoon eten, of is het strikt dit eten anders helpt het niet? Ik hou me er dan de hele dag verder aan en het hoeveelheid eten ook alleen heb ik andere groentes?? ) sorry hoor ben helemaaal niet bekend met dit soort dingen..

hier ook hetzelfde probleem, (bijna althans) ik ben ook rond op billen en bovenbenen met nog een buikje,
nu moesten er bij mij ook nog wel 10 kilo af van de zwangerschap...
ik ben begonnen met weight watchers en ik moet zeggen, ik vind het ideaal!!

Door een vragenlijstje in te vullen kom je er achter welk aantal punten je mag hebben op een dag, en je mag in principe zelf bepalen wat je allemaal eet, als je maar op dat aantal punten blijft zitten.
ik ben 3.5 geleden begonnen, en er zitten ook weken tussen dat ik er niets aan gedaan heb vanwege mijn depressie, maar ben   nu toch ruim 5 kilo kwijt...

ik zou zeggen, kijk effe op internet, en kijk of het wat voor je is.

succes marina

Hoi,
Volgens mij ligt het niet aan de kilo's. Je wilt geen kilo's kwijt, maar cm's. Ik denk toch echt dat buikspieren trainen de enige oplossing is. Rechte en schuine buikspieren trainen tot aan het vervelende aan toe.

Daarnaast zul je misschien toch moeten beseffen dat je huid van een zwangerschap uitrekt, en dat dat niet altijd (lees: meestal niet) helemaal herstelt.

Probeer blij te zijn met hoe je eruit ziet. Een vrolijke moeder is een kind liever dan eentje met een perfect lijf.

Veel succes,
Liesje (een trotse moeder van drie, die terug is op gewicht, maar nog steeds een flubberbuikje heeft).

Hallo

Ik ken het maar al te goed de kilos gaan er bij ook zo moeilijk af. Ik heb broeken in de kast liggen die ik al niet meer aankan na de geboorte van milton dus dat is al ruim 3 en een half jaar. Ik had ze gekocht vlak voor ik zwanger was van milton.
Ik heb helaas geen tijd om te gaan sporten met twee kids maar straks als milton naar school ga ga ik weer beginnen ze hebben er ook een kinderopvang voor shanice ik doe namelijk bodystep en fitness ik mis het wel. Ik hoop ook weer ooit mijn mooie broeken weer aan te kunnen. Ik ben ook gestopt met roken toen ik zwanger van milton was dat heeft er waarschijnlijk ook mee te maken.
Ik heb ook gratis capsules gekregen toen ik zwanger van shanice was maar ik weet het niet ik vind het meestal niks sommige werken wel   maar dan zit het er zo weer aan. Ik schommel er al mee sinds ik ben gfaan sporten dan heb ik het over 14 jaar geleden telkens het jojo effect. Dan is het beter om je voedingspatroon aan te passen en te sporten en inderdaad soms heb je een periode dat helemaal stil blijft staan maar je moet gewoon even doorbijten daarna komt het wel weer je heb er gewoon flink tijd voor nodig de kilos van milton ben ik ook nog steeds niet kwijt .
Ik zou zeggen sport ze en neem de tijd ervoor ik begeer ook de vrouwen die het makkelijk op dat gebied hebben. Iemand met maatje 36 moet tegen mij niet gaan zeuren want dan heb je volgens mij een probleem. ik ben van 42 inmiddels maat 46 gegaan ik hoop in ieder geval eerst weer de 44 te halen. Je moet het stapje voor stapje doen. Als er weer iets vanaf is ga je eigen weer even belonen en dan ga jew weer verder   ik zou zeggen succes je komt er wel. Veel buikspieren trainen en lekker cardiofitness doen o ik krijg er weer zin in   lisette
groetjes lisette

Ik zie net dat je alleen fitness probeer ook eens een andere sport tussendoor zoals spinning of bodysteps dat hou het ook leuk en dan is het ook afwisselend. Ik moet zeggen ik heb natuurlijk 2 keizersnees gehad ik weet niet of dat verschilt met een gewone bevalling? groetjes lisette

quote: inanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-11-2008 12:05:23'));

(Moet je trouwens echt aan het warm eten ook houden, en dan bedoel ik, als er nu staat week menu maandag spinazie en ik heb bloemkool in huis kan ik dat toch gewoon eten, of is het strikt dit eten anders helpt het niet? Ik hou me er dan de hele dag verder aan en het hoeveelheid eten ook alleen heb ik andere groentes?? ) sorry hoor ben helemaaal niet bekend met dit soort dingen..

Hoi Hoi,

Nee het is geen ramp als je de groentes vervangt door andere groentes, maar ze raad wel aan om iets te vervanger waar het op lijkt, Dus een kool soort (bloemkool) door een andere kool soort te vervangen (witte kool). Ook heb ik zelf vaak het vlees vervangen door ander vlees wat bv in de aanbieding was. En vanaf week 5 mag je d erecepten achterin het boek gaan gebruiken en die zijn erg lekker moet ik zeggen. Ik gebruik ze nog steeds en zijn ook erg snel klaar. Lees goed even de eerste paar blz daar staat heel duidleijk het dieet uitgelegd en ook de evt vervangingen voor dingen die je niet lust. ik heb zelf ook het eerste boek gebruikt. het werkt echt en omdat het geleidelijk gaat is dit beter voor je lichaam dan een crash dieet.

ik heb zelf jaren geleden ook Weight Watchers gedaan en was toen 10 kilo afgevallen, mijn oeder zelfs 20 !! Alleen vind ik het erg prijzig en vervelend dat je elke week met een hele groep moet wegen en praten wat je goed/fout doet. Als je nog verdere tips wilt heben laat het gerust weten. Ik wnes je veel succes en een goede motivatie werkt enorm. Beloon jezelf bij elke kilo dat je afvalt. Ik zit nu op muziekles als beloning en mijn man is ook erg blij met mijn figuurtje :)

Liefs van Mariska (ik ben ongeveer  1.62 en weeg nu 66 kilo streeft ernaar om later nog 2 kilo af te gaan vallen maar heb nu ff break)

Terug
Bovenaan