afvallen

Ik ben nu 24 weken zwanger, en zit onder mijn gewicht van voor aanvang van de zwangerschap. Ik val dus gewoon af!! Iedereen om mij heen zegt dat ik mij er geen zorgen over hoef te maken: "zolang het kindje maar goed groeit ..." Maar ja, je maakt je natuurlijk wel wat zorgen. Wie reageert hierop?
 
Hi Anja,
frustrerend hè, iedereen die zegt dat het wel goed is en ondertussen blijven we ons toch zorgen maken!

Ben je steeds misselijk? Overgeven?

Ik ben in het begin ook helemaal niet lekker geweest en met een hoop stress er bij omdat ik een druk leventje heb werdt dat er niet beter op.

Ben nu in de 21e week en 'pas' 3 kilo zwaarder dan aan het begin van de zwangerschap.

Maar ik neem nu meer rust en ben mede daardoor stukken minder misselijk dus ga er van uit dat de kilo's er nu wel aan gaan vliegen.

Probeer je toch echt geen zorgen te maken. Inderdaad gebruikt het kindje alle nodige voedingstoffen uit ons lichaam die het nodig heeft. Alleen hebben wij er zelf last van als we dat niet voldoende aan vullen...

Succes en probeer echt niet teveel te tobben je hebt er alleen jezelf maar mee!

Groetjes Bieb.
 
Hoi,

Op de site van babybrabbel.org kun je ook vragen aan deskundigen vragen, er is ook een databank met al eerder gestelde vragen,
misschien kun je daar eenantwoorde vinden, want je bent niet de enige met dat 'probleem'

succes Jeanette
 
Ik ben nu 18 weken en 2 kilo lichter dan aan het begin van de zwangerschap. mijn buik is enorm, met de baby gaat alles goed. Heerlijk toch? Ik eet gezond en genoeg en vind het eigenlijk erg prettig dat ik (nog) aankom.
 
Hallo!

Ik snap je helemaal! Ik ben nu 23 weken en ook nog steeds onder mijn gewicht van voor de zwangerschap! Maar nu ik de baby elke dag voel ben ik er een stuk geruster op...en zolang de verloskundige zegt dat alles goed gaat en groeit, maak ik me geen zorgen.

Ga uit van je gevoel, je voelt zelf wel of het goed zit of niet en over de kilo's hoef je je geen zorgen te maken.

Lekker toch, hoeft er na de zwangerschap ook niet veel af!

Succes! Groetjes Nancy
 
Ik ben nu 32 weken zwanger van mijn 2e kind. Net als bij de eerste zwangerschap kom ik ook nu geen grammetje aan. Heerlijk toch? Mijn eerste kind woog 3700 gram bij de geboorte en ook mijn 2e ligt goed op schema. Volgens mijn verloskundige is het een kwestie van hormonen
 
ik ben nog maar kort zwanger(8 weken)en niet misselijk,maar wel al drie kilo afgevallen.
bij mij komt het denk ik omdat ik met de pil ben gestopt en meteen(per ongeluk)zwanger ben geworden.
van de pil ben ik nl enorm aangekomen.
succes verder
 
Ik ben 35 weken zwanger en maar 2,5 kilo aangekomen. Verloskundige zegt dat de baby goed groeit, dus niks aan de hand. Zelf heb ik het vermoeden dat het komt, omdat ik helemaal geen alcohol meer drink, een behoorlijke dikmaker.
Succes met je zwangerschap en geniet er maar van!
 
Terug
Bovenaan