afvallen

hoi.... ik ben 6 jaar geleden zwanger geweest van mijn zoon, en woog 85 kilo aan het begin, en op de dag dat ik moest gaan bevallen woog ik nog 80 kilo. Ik ben bevallen van een wolk van een zoon, blakend gezond.. Alles wat hij nodig had heeft hij genomen, en dat was meer als ik zelf op dat moment aan eten en drinken nam... vandaar het afvallen zei de verloskundige toen.. Maar als jij je wel zorgen maakt, zou ik gewoon tegen mijn verloskundige zeggen dat je je heel veel zorgen maakt, en dan zal zij je ook gerust kunnnen stellen, misschien zelfs met onderzoek. Sterkte ermee, en vergeet niet van je zwangerschap te genieten ondanks je zorgen.
 
hoi anja

ook ik ken je probleem. tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik in totaal
9kilo afgevallen in het eerste deel
vanaf de 5e maand ben ik weer 10kilo aangekomen. mijn dochter werd geboren via een keizersnee 1 dag na de uitgerekende datum. die keizersnee was nodig omdat ik een dochter kreeg die 4260gram woog. uiteindelijk woog ik twee dagen na de bevalling 14kilo lichter dan voor mijn zwangerschap maak je dus niet al te veel zorgen zeker niet als de verloskundige vind dat alles goed gaat.

groetjes L
 
Bedankt voor jullie lieve reacties. Vanmorgen was ik bij de VK en ook die zei (weer) dat ik mij geen zorgen moest maken. Ik ben nu in 4 weken tijd slechts 1 kilo aangekomen, maar in omvang groei ik gestaag. Zelfs de kerstdagen hebben niet voor extra kilo's gezorgd. Ik houd me nu inderdaad maar voor dat het vooral na de bevalling makkelijk is, hoef ik er niet zo erg aan te trekken om de kilo's weer kwijt te raken.
 
Terug
Bovenaan