afvallen

Hai,

Ik ben tijdens de zwangerschap 20 (!!!) kilo aangekomen en nu, bijna 5 maanden na de bevalling zit er nog zo'n 8 a 10 kilo teveel aan.

Wat kan ik doen om deze kilo's kwijt te raken? Wat hebben jullie gedaan?

Hoe lang duurde het bij jullie voor je weer op je oude gewicht was???

Ik ben radeloos, kan nog steeds mijn oude kleren niet aan...
 
Hoi,

Helaas kan ik je hier niet mee helpen... ten eerste was ik maar 10 kilo aangekomen (en daarvan was bijna de helft voor de baby) en rond en na de bevalling ben ik ziek geweest, dus een week na bevalling kon ik in m'n eigen kleren naar huis...

Kan me erg goed voorstellen dat het moeilijk is om die kilo's kwijt te raken, maar meer dan de algemene adviezen (voldoende drinken, kleine porties eten en actiever leven) kan ik niet geven.

Succes
 
Hoi, ik heb helaas hetzelfde probleem. Bij mij moet er nog 15 kilo af van de zwangerschap. Mijn dochter is nu 4,5 maand. Ik ben nu gestart met een dieet via internet i.c.m slim fast. En ik ga minimaal 2 keer in de week sporten. Je kunt kijken op: www.users.skynet.be/snoopy
Succes
 
Hoi
Ook hier gewichtproblemen. Ik ben in de zwangerschap 20 kilo aangekomen en daar zit nu nog 6 kilo van aan. Echter was ik toen ik zwanger werd ook al 6 kilo te zwaar en was net begonnen met dieeten... Dus in feite moet ik 12 kilo afvallen. ( ben zowieso niet de slankste en zal met die 12 kilo ook nog te stevig zijn hoor, maar daar kan ik dan wel mee leven)

Op dit moment ( 4maanden na de bevalling) loop ik nog steeds in mijn zwangerschapsbroeken omdat ik weiger ok broeken te gaan kopen die me straks te groot zijn en wil niet naar een grote maten winkel (allemaal hobbezakken). ik loop nu dus mijn broek op te heisen, want die zwangerschapsbroeken zijn toch wel ruim ...

Al met al heb ik er flink te balen van en kan er soms behoorlijk depri van worden... voel me niet goed in dit lijf (heb ook nog eens behoorlijk striae overgehouden...)
ik begin nu dit weekend met het programma van www.weethoejeeet.nl
Heb zelf al dieet geprobeerd, maar na 2 weken was ik 3 kilo kwijt en daarna telkens maar 2 ons per week... dat hield ik niet vol...

de sleutel is eigenlijk simpel: minder eten, niet snoepen en meer bewegen. maar goed dat is makkelijker gezegd dan gedaan, want mij lukt het ook niet echt. Hopelijk met dit programma wel omdat je ondersteuning krijgt.

Heel veel succes ermee!!!!

groetjes esther


 
Op zich zijn de kilo's van de zwangerschap er wel af (meteen al na 2 weken) maar zit ik na 7 maanden nog steeds niet geweldig strak in mijn vel. Je kunt de kilo's wel kwijt zijn, maar toch is je figuur ook veranderd.
Ik ben 3 weken geleden begonnen met meer te bewegen (wij hebben zo'n eclipstrainer aangeschaft) en nu sta ik daar per week zo'n 3/4 keer minimaal een half uur op. Ook let ik op mijn voeding dat ik niet teveel snoep. En ik zie al resultaat. Alles wordt al wat strakker en ik krijg het ook al van anderen te horen.
Mijn advies. Meer bewegen.
groetjes,
Willemijn
 
Hoi

Ik was ruim 20 kilo aangekomen en heb nu 7 week na de bevalling nog 2 kilo te veel. Ik heb hier niets voor hoeven doen en hoop dat de laatste 2 kilo of iets meer er ook nog af gaan. Ik geeft borstvoeding en dat schijnt te helpen met afvallen.
Succes! En als je je te dik vind kijk dan naar de kleine dan weet je weer waarom je nu wat dikker bent. Wellicht is het dan wat minder erg. Maar ja, ik heb makkelijk praten. Ik ben niet strak bij mijn buik maar dat was ik ook al niet dus ook dat vind ik niet erg.
 
Ik ben ruim 28 kg aangekomen tijdens mijn zwangerschap, na mijn bevalling woog ik rond de 85. Viel wel wat af maar niet veel, vanaf Januari zijn we echt goed gaan lijnen. We hebben sinds kort ook een hometrainer, dus iedere avond zit ik voor de buis op mijn hometrainer en dit gaat goed. Ik val iedere week ongeveer een kilo af. Pieter is nu 7,5 maand en als hij 1 jaar is willen we proberen of het lukt of ik zwanger wordt van een broertje of zusje voor Pieter. Want ik wil niet tijdens mijn 2e zwangerschap boven de 100 kg komen. Tijdens mijn zwangerschap van Pieter kwam ik daar wel erg dichtbij in de buurt. Als ik zo doorga als ik nu bezig ben, dan ben ik in mei weer op mijn oude gewicht (69 a 70 kg). Dus ik eb nog een maand speling. Veel bewegen en veel water drinken.
Succes met lijnen.

Groetjes,
Dees
 
Terug
Bovenaan