afvallen

Bewegen is inderdaad het beste advies. Ik was 19 kilo aangekomen en woog 4 maanden na de bevalling nog 8 kilo te zwaar. Toen ben ik gaan fitnessen en ik ga nu ook 3 dagen in de week op de fiets naar mijn werk (20 minuten). Dat scheelt echt enorm!
Maar of je huid ook weer straks wordt... dat weet ik nog niet. Hoop het wel!

Succes allemaal!
 
Mijn 10 zwangerschaps kilos was ik ook wel kwijt met 2 weken, maar ondanks bv, sporten en op de fiets naar het werk, sluipen er weer extra kilos aan. Toch snoep ik niet veel. Op het werk al helemaal niet omdat ik niets bij me heb.
Door de bv kan ik helaas nog niet gaan lijnen, maar de bv gaat momenteel wel voor een slankere lijn.
 
Hoi,
Mijn dochter is nu ruim 9 maanden en ben nu op 2 kilo na weer op mijn oude gewicht. Ik was in totaal ook 26 kilo aangekomen. Ben een aantal maanden na mijn bevalling al begonnen met lijnen maar dat werkte gewoon niet ik viel niet af...Ze zeggen ook altijd 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren. Dussss ik heb het toen mijn dochter ruim 8 maanden was nogmaals geprobeerd en het ging best goed alleen nog niet genoeg naar mijn zin.... Toen ben ik gaan lezen over het South Beach dieet en dat is geweldig. Je moet 2 weken heel streng zijn en daarna mag je weer gewoon alles hebben alleen gewoon opletten met de soorten. Geen wit, en bruin brood maar volkoren, geen witte pasta maar volkoren en geen witte rijst mar zilvervlies. En eens wat vaker je boterhammen van de middag vervangen door een lekker salade met vis, kip, kaas!! Het is echt aan te raden. Er is een boek over verkrijgbaar met een hoop info en recepten. En natuurlijk lekker bewegen...Elke dag een half uur wandelen of fietsen met de kleine is  al voldoende je hoeft echt niet 3 keer in de week naar de sportschool...
Succes.
 
Hallo allemaal,

Ik reageer op een wat oud topic, maar er zijn vast meer vrouwen die moeite met afvallen na hun bevalling. Dat hoop ik dan tenminste :)

Tijdens de zwangerschap ben ik 18 kilo aangekomen, maar de eerste kilo's waren zo weg. De laatste paar kilo's zitten er helaas (nu een jaar later) nog steeds. Terwijl ik gezonder eet en meer beweeg dan voor mijn zwangerschap.

Iemand tips?
 
Terug
Bovenaan