afvallen!

Heb net besloten om vandaag toch lekker een pizza te eten!!! Mmmmm heb er echt zin in!
Lekker op de bank en pizza bestellen! Loop ook al de hele dag in mijn trainingsbroek hier rond hahahaha echt zo'n lekkere luierdag!
En dan ga ik morgen gewoon weer heeerlijk gezond doen! Moet een keertje kunnen toch!

Nou, geniet ervan hoor! Dat moet zeker af en toe kunnen, als het verder allemaal maar een beetje in balans is, toch!
En als iedereen zegt dat je niet verder af moet vallen, zou ik daar toch wel naar luisteren. een ander ziet dit vaak beter dan je het zelf ziet en voor je het weet gaat het dan letterlijk de verkeerde kant op.
Ik heb op zich helemaal geen klagen; ben nog ruim 3 kilo lichter als voor de bevalling (toen de hele tijd veel overgegeven en ik geen nu nog bv). Ik snaai ook alles wat ik te pakken kan krijgen. Dat zal straks nog niet meevallen als ik stop met de bv. Ik ben bang dat de kilo's er dan aanvliegen.

Wilmi

Hoi Mikkie,

Moet je voor de gein zo maar eens een emmer water vullen met 7 liter! Zoveel ben je dus afgevallen, da's best iets om trots op te zijn lijkt me .

4dec, volgens mij stopt het afvallen op een gegeven moment vanzelf als je ophoud met het sonjabakker dieet en verder gaat met sonja 'uit de losse pols'. Misschien dat je weer wat aan zult komen, want je lichaam heeft even tijd nodig om weer te 'normaliseren'. En verder gewoon lekker door blijven gaan met de dingen die voor jou werken en waar je jezelf goed bij voelt. Zoals af en toe een pizza eten (of een stuk chocola).

Groetjes, KT

Hoi 4 december, ik vind dat niet te mager hoor. Prima gewicht toch bij je lengte. Laat ze maar kletsen, zolang jij je er goed bij voelt. Als je normaal eet zal het gewichtsverlies vanzelf stoppen. Ik vind het heel knap van je hoor.

Ikzelf heb ook een luxeprobleem hihi. Nou eigenlijk was het geen luxeprobleem maar echt een probleem. Ik ben  ernstig ziek geweest op het einde van de zwangerschap  en ben toen  10 kilo afgevallen. Na de bevalling woog ik nog maar 55 kilo en ik ben 1.75. Ik kon niet meer op mijn benen staan. Nu heb ik er weer 10 kilo bij en voel me geweldig. Ik merk wel dat mijn lichaam een flinke tik heeft gekregen van dat gedoe met die kilo's. Ik hoop dat het nu constant blijft.

Bedankt allemaal voor de aanmoediging!!!
Ik ga er weer tegenaan!!
Heb  weer gezonde dingen in huis en al het lekkers zit achter slot en grendel (vriendlief heeft het sleuteltje) Het is idd om die 7 kg weer eraan te (vr)eten en dat gaat ook niet gebeuren!!! En gelukkig heb ik die straie ook niet.
We gaan er weer voor

Groetjes Mikkie.

Heb vandaag het sonja-boek van mijn zus geleend. Ga er eerst eens in lezen en da ga ik het misschien ook nog wel doen..
Daar staan de menu's toch allemaal in?
Sil

Ik heb eigenlijk wel heel errug geluk als ik dit zo allemaal lees.
Ik woog voor de zwangerschap 49 kilo en nu 56,5 en daar ben ik juist blij mee.
Alleen...het zit allemaal op mijn buik.....  blubber...

Ach...ik hoef me in elk geval niet zo druk te maken...
Ik ben trouwens 1.63 lang...uh...kort...

Nou, succes dames met al dat afvallen...ik wil jullie wel aanmoedigen hoor!
Zet em op!

Hey allemaal!!!!

Ik ben aan de SAS! (schijt aan sonja) Ik heb een lekker gewicht waar ik me goed bij voel! Het flubbert allemaal wel een btje maar ik denk dat de meeste dat wel hebben!

x memke

Terug
Bovenaan