afvallen?

Zijn er nog meer meiden die nog wat kilo's proberen kwijt te raken?
Gewoon nieuwsgierigheid van mijn kant!
Ik wil er 20 kwijt.Nu walg ik van mijn lichaam en dat is voor mij meestal de beste motivatie.

Groetjes Jessica

Hoi Jessica,

Ik ben ondertussen redelijk tevreden. Ben van 89 kilo nu ondertussen 64 kilo. De ergste strijd is hier dus gestreden. Wil er nog wel 5 kwijt maar ben daar eerlijk gezged niet heel aktief mee bezig.

groetjes LInda

Hoi,

Ik zit in hetzeflde pakket als Linda. Ik ben dik 20 kilo kwijt maar moet er nog 6 voor het mooie. Ik ben weer begonnen met Sonja bakker in het nieuwe jaar en wil doorgaan tot ze er alle 6 af zijn!

gr.ing

Ik ben sinds september weer gaan voetballen en de eerste 7 zijn er vanaf. Met kerst wel een halve kilo aangekomen (viel me nog mee). Nu helaas dus geen voetbal door het slechte weer....

En ik let niet zo goed op wat ik eet, anders zou t er vanaf vliegen denk ik.

groetjes Mariska

ps beweging is het beste om te doen, lijnen geeft gewoon een jojo effect

Haai,

Ik ben het ff niet eens met de opmerking van Maris over het jojo effect. Lijnen geeft alleen een jojo effect als je jezelf erna weer schaamteloos vol gaat zitten vreten! Ik ben eerder 20 kilo kwijtgeraakt en die zijn er ook jaren afgebleven door gewoon gezond en regelmatig te eten. Bewegen is zowiezo gezond ook als je niet af wil vallen!
Ik geloof niet in shakes ed. Lijkt me ook niet erg gezond. Ik moet wel mijn groente en fruit krijgen iedere dag anders val ik om.
gr.Ing

Hoi Ing,

Wat mensen vaak doen is lijnen (vaak met dieet snel afvallen) en 9 van de 10 keer weer normaal eten en dan komen er echt wel weer wat kilo's bij in de loop van de tijd.
Daarom kun je t beste bewegen zo bedoel ik het. En Sonja Bakker heb ik ook gedaan tussen Feline en Gijs in, maar ik vond t niks, veel te weinig eten.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan