afvallen?

Nou Mariska heeft natuurlijk wel een beetje gelijk want het is gewoon bewezen dat lijnen een jojo-effect geeft omdat idd weer zoals Ing zegt mensen vaak een soort van crash-dieet doen en dan vervolgens weer in hun oude patroon vallen en dan juist weer zwaarder worden dan voor het dieet.
Maar als je je levensstijl aanpast blijven de kilo;s er natuurlijk wel vanaf.
Ik weet er alles van, bij mij mogen er ook wel weer een paar kilo vanaf, de 1e 5 zijn eraf maar nog 5 zou mooi zijn. Maar ik kan het zo moeilijk volhouden. . . .

Groetjes van Sonja

hoi,

Ik ben afgelopen maandag begonnen met 'lijnen'. Bij mij mag er ook zeker wel 15 kg. vanaf! De manier waarop ik het doe is doordeweeks niet snoepen en in het weekend niet compleet los gaan. En daarnaast idd bewegen, maar daar kom ik wel aan nu patrick naar school gaat (het is een kwartier lopen).

Ik ben sinds november bezig met de Weight Watchers en dat bevalt me prima! Ik heb ook een paar irritante gewoontes op mijn werk veranderd,hi,hi,hi. In plaats van kroketten tussen de middag zit ik nu gewoon weer netjes aan mijn boterhammetjes met een gezonde salade. En ik drink geen cappucino meer maar zwarte koffie of thee. (als ik een vermoeiende nacht met de kindjes achter de rug ik gaat er aardig wat koffie in,ha,ha,ha) Ik wil nu nog 10 kilo afvallen en dan zit ik weer aan het gewicht dat ik had toen ik trouwde 4 jaar geleden.

Ik moet toevallig morgen ook weer op de weegschaal, ben erg benieuwd!

Groetjes, Linda

Terug
Bovenaan