Afvallen

hoi ik ben sinds de geborte van Ali 5 kilo aangekomen i.v.m van borstvoeding en goed eten.ik ben 13 kilo aangekomen bij zwangerschap en 11 kilo na de bavalling afgevallen en nu ben ik 61kilo ik sport een keer per week bij sportschool maar ja dat helpt niet ik wil graag op dieet maar ik twijfel nog want ik voel nog niet echt fit .
hoe veel zijn jullie afgevallen en aangekomen na de bevallen ?
Groeten
Huda ,Ali 7maanden en 3weken.

Ik nu paar weken bezig en al 3 kg kwijt...
gewoon heeel veel water drinken en 3 maaltijden eten en niet meer die tussendoortjes...
En van die ochtend en middag maaltijd gewoon beetje gezond niet elke keer ei of tosti ofzo..
En t werkt :D

succes

Uhm, ik ben er eentje de geluk heeft. in mijn zwangerschap was ik eerst 9 kilo aangekomen en in de laatste weken gepakt door de buikgriep dus in totaal 6 kilo aangekomen. in mijn kraamweek zat ik alweer op gewicht en nu weeg ik 2 kilo onder mijn streefgewicht, nu dus 56 kilo.
Fiene is ruim 6,5 maand en krijgt BV.
ik gooi 's morgens 3 a 4 stuks fruit in de blender waar ik een smoothie van maak, tussendoo een cracker of een gekookt eitje of een pinda- of mueslikoek
lunch: 2 x pita met avocado en geitenkaas (bruin brood is een echte dikmaker, veel geraffineerde koolhydraten) 1/2 avocado als boter omdat het ontzettend gezond is en ik niet zo'n viseter ben, nu dus wel omega 3 binnen krijg.
's middags: koekje, chocolade oid, helmaal verzot op!
s'avonds warme maaltijd

succes!

Ik ben 13 kg aangekomen in de zwangerschap en zit nu nog 2 kg boven mijn normale gewicht (65kg). Mijn ideale gewicht ligt eigenlijk nog 2 kg lager. Ik ga absoluut nog niet dieten. De hele hormoonhuishouding is nog niet 'normaal', dus ik geef mezelf nog even de tijd. Ik let wel op dat ik niet teveel snoep en wel gezond eet. Als Anoush een jaar is, ga ik pas lijnen. Ik verloor trouwens bij de eerste mijn kilo's ineens toen ik gestopt was met de borstvoeding. Ik voed Anoush nog 2 keer per dag.
Mijn tip: prop jezelf niet vol, maar geef jezelf nog even de tijd om weer helemaal fit te worden. Je bent hartstikke goed bezig met je sport. En ik weet niet hoe lang je bent, maar 61 kg is toch een mooi gewicht?
x Taraneh

Ik ben tijdens de zwangerschap 20 kg aangekomen en kwam toen uit op 90kg...echt teveel bij mn lengte van maar 1.60. Na de bevalling wel gauw 13 kg kwijt.
2 mnd geleden half gaan sonja bakkeren...overdag volgens t boekje maar avondeten wel normaal. Zit nu op 69 kg.....1 kg onder t gewicht voor de zwschap. Wil nu nog 4 kilootjes eraf en dan vind ik t goed. Ga 2 keer in de wk sporten...zumba en rammen op een boksbal.....helemaal leuk.
Vind 61 kg ook wel een mooi gewicht hoor.....maar ja je moet je er zelf ook goed bij voelen natuurlijk.

Groetjes

Haha....

Nou, ik was tijdens de zwangerschap 24 kilo aangekomen :eek:
Ik moet er nu nog 4 dan ben ik tevreden en met nog 6 ben ik heeeeeeeel blij :)

Ik loop 1x per week 5 km....ik wás heeeeel fanatiek op de sportschool (2-3 maal per week) maar mijn lieve man werkt in ploegen en met Liam erbij lukt dat dus helemaal niet meer ;(
Ik ga de sportschool dus opzeggen met heel veel pijn in mijn hart.
Ik verwen mezelf daarom met een Wii Fit met Balanceboard en álle sportspellen die ik wil, haha, en dan ga ik maar thuis sporten en ik blijf natuurlijk hardlopen! Dit beide gaat me enorm veel zelfdiscipline vragen....Ik heb wel ontzettend de drang om te sporten dus ik hoop, maar denk ook dat dat wel goed komt :)

Verder eet ik gewoon gewoon en af en toe wat lekkers (op verjaardag of soms gewoon thuis).

Succes allemaal met de laatste loodjes en degenen die er al zijn of er al voorbij zijn:Gefeliciteerd!! al ben ik stiekum wel een beeeeeetje jaloers ;)

Liefsssss

Hi,

Ik weeg op dit moment net zo veel als in mijn zwangerschap... dus dat schiet niet op. Lijnen lukt nu even niet, daar heb ik me bij neergelegd. In plaats van me in mijn oude kleding proberen te persen, heb ik maar wat nieuwe dingen aangeschaft. Ik eet te graag en ben niet bestand tegen stress en ga daardoor snoepen. Ooit komt het goed, maar nu even niet :)

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan