Afvallen

hmmm inderdaad wat een rotonderwerp ;)
Ik ben tijdens mijn zwangerschap 21 kilo aangekomen, maar ben 1.53 en was al 3 kilo te zwaar toen ik zwanger werd, lekkere vakantie kilos. Dus totaal wat eraf moest was 24! Yikes, na de bevalling was ik maar zo'n 12 kilo eraf en met een KS vervolgens heb ik heel weinig gedaan.
Voor de vakantie nog heel streng gedieet, crashen niet gezond maar heeft wel gewerkt woog toen 57/58 zoiets. dat was in juni en nu weeg ik 56. ben weer begonnen met hardlopen heerlijk en voor de laatste 4 (als het er 6 zijn ben ik helemaal blij) kilos ga ik aan de Sonja Bakker.
streven is met de kerst op gewicht te zijn.
Ik pas nog steeds niet in mijn oude kleren maar ja! Het enige waar ik tegen op zie, is weer lekker in mijn oude vertrouwde maatje, goed in mijn vel voelen en dan gaan we voor nummer twee! hahaha dat geeft mij af en toe bijna de neiging om te zeggen ach ik laat het maar zo.

Keyword, volhouden
xxx

Sorry, hier nog eentje die erg veel geluk heeft gehad wat betreft het gewicht: tijdens de zwangerschap 12 kilo aangekomen, na de bevalling 15 kwijt. Later nog eens 6 kg afgevallen door goed gezond te eten en niet te snoepen. Wel at ik extra omdat ik nog bv geef. Al met al dus sinds het begin van de zwangerschap 9 kg kwijt. Moet zeggen, kon het missen haha Mijn geicht zal ik in ieder geval niet noemen, vind ik nog steeds teveel....

Ik ben fanatiek aan de Sonja sinds een maand. Ik begon op 80 en zit nu op 76,8, jippie! Het moet ook niet te hard gaan ivm bv.

Ik ga door tot ik weer 70 weeg. Inmiddels pas ik bijna al mijn broeken weer en daar wordt ik heel blij van. Nog even die laatste 6 eraf om de boel weer een beetje strak te trekken. Ik heb 1 maart als streefdatum, dus lekker rustig aan.

Leuke tip: "Tem je eetmonster", echt een superboek voor iedereen die met eten worstelt. Heel herkenbaar en vol lekkere eyeopeners. Het is een soort samenvatting van het hele weg met de weegschaal gebeuren.

Succes allemaal met dit hoogst pijnlijke onderwerp!

Hahahahaha, Bianca, hahahaha! Je kan me de hand geven! Ik ben ook veel te zwaar...
Stoppen met roken = + 10 kilo... 2,5 jaar hormoonbehandelingen om zwanger te raken = + 10 kilo
zwangerschap= + 7 kilo

En daar is ondanks 3 keer in de week sporten, nog amper wat van af.

(Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik dat ik gelijk zin in tosti kreeg toen ik de 1e reactie van Joyce las, dus die zit nu in het tostiijzer :D ohohohoh)

Toen ik zwanger werd van Xairo had ik de kilo`s van Xiano* er nog aan zitten. Ik was een half jaar na mijn bevalling alweer zwanger. Ik begon dus op 69 kilo. Ik ben 11 kilo aangekomen. Inmiddels ben ik 14 kilo afgevallen en week ik 66 kilo. Ik ben 1.68m en wil heel graag ergens tussen de 62 en 64 kilo zijn. Ik ben nu gestopt met door de weeks snoepen en dat heeft als resultaat dat ik na het weeken 67 kilo ben en voor het weekend 66. Dat schiet dus niet op. Ik ga nu ook dit weekend niet meer snoepen. Ook doe ik buikspieroefeningen met zo`n grote bal. Het lijkt nergens op maar na 5 zwangerschappen mag de boel wel weer eens wat strakker worden. Verder probeer ik gezond te eten.

Groetjes Petra en succes allemaal.

Terug
Bovenaan