Afvallen

Ik probeer iedere week naar poweryoga te gaan. Echter is het nog niet altijd even fijn ivm mijn bekken en rug. Maar voor mijn geest is het iig erg prettig.

Voor mijn zwangerschap heb ik een dieet moeten volgen voor mijn klachten. Een suikerloos dieet... en meid, dat hielp toch enorm ! In 3 weken tijd was ik bijna 10 kg kwijt !! Echt bizar.
De eerste week was echt super moeilijk maar je lichaam went er zo aan dan het steedsmakkelijke wortd.

Je eet geen koolhydraten, suikers etc.
Dus geen brood, geen fruit, geen zoete dranken, geen aardappels..

ja het kllinkt super saai en heeeeel moeilijk, maar echt.. het werkt echt. (heet trouwens TLC-dieet).

Ik ontbeet altijd met een volkoren wasa knackebrod met kaas en tomaatje. daar zit maar een heel klein beetje koolhydraten in. 'smiddags lekker sla met komkommer, tomaat etc en 's avonds rijst met groente, zonder sausjes enzo.
rijst is ook miniem aan koolhydraten.
Verder eventjes geen fruit, omdat daar ook veel suikers in zitten.
Verder kwa drinken gewoon liters water en thee.
Ik eet geen vlees, maar dat kan je gewoon eten, alle groentes kan je eten, zure appels eventueel.
Maar verder gewoon beetje opletten.. en het werkt gegarandeerd.

Ik volgde toen een speciale therapie en een aantal therapeutes hebben dit dieet ook als test gedaan. Zij waren veel en veel te zwaar en zijn in een hele korte tijd 20 a 30 kilo kwijt !!!!

In het begin is het moeilijk, maar op een gegeven moment voel je je er zo fijn bij !

Nou ja het is en blijft moeilijk afvallen.

Ik wil zelf dit weer gaan proberen als mijn bv volledig over is. Ik zit nu op mijn gewicht voor dat dieet. er mag van mij dus nog wat af.

Ik ben benieuwd naar dat clubje op FB :) mamajo is johanna krijntjes als ik het goed heb

ja moet je idd maar even doen !! Dieten zijn en blijven lastig, maar als je echt wilt en even probeert door te zetten gaat het je lukken ! Probeer het een maand.. het is even afzien maar het werkt gegarandeerd ! Maar ik denk dat het met ieder dieet afzien is.
Bij dit dieet mag je gewoon alles eten, zolang er maar geen suikers inzitten !

Succes !

Terug
Bovenaan