Afvallers gezocht!!!!

Hallo beste medemoeders,

Zijn er onder jullie ook nog moeders die nog graag een paar kilo kwijt willen???
Ik ben zelf nu 5 1/2 maand geleden bevallen en zou nog graag een paar kilo kwijt willen.
Dus bij deze hoop ik dat er moeders zijn met hetzelfde probleem of natuurlijk met goede tips.

Ben benieuwd!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAA, ik ook wel!
Maar dat is ook wel iets wat bij mij hoort, het is nooit goed! Eigenlijk mag ik niet klagen, want ik zit alweer in de meeste broeken. (ben nu 4 maand mama) Maar ik zit qwa kilo's nog wel boven het gene wat ik zou willen.(ik zit nog 4 kilo boven het gewicht voordat ik zwanger raakte. En ben in de zwangerschap 15 kilo aangekomen)  En ik weet het: ontzwangeren duurt 9mnd tot 1jr. Zowel voor je hormoonhuishouding als je lichaam. Maar ik vind dat echt lang!!!
Maar...om nou te zeggen dat ik actief aan het sporten ben? Nee, niet echt. Ik wil wel en deed het ook altijd wel. Maar ik ben echt bekaf van het mama zijn. Daar komt bij dat ik onregematig werk, met nachtdiensten. de combi mama zijn en werken kost me veel energie!
Gr Anita

Ik zou wel iets meer als een paar kilo kwijt willen! Van de tweede zwangerschap moet ik er nog ong. 6, maar dan de 21 nog van de eerste zwangerschap, van 4 jaar geleden!
Maar als iemand goede ideeën heeft, hoor ik ze graag!
Groetjes Sil

Hallo!

Ja ik zit nu nog 6kg boven m'n gewicht van voor ik zwanger werd. 2 weken terug was het nog 9kg! Ik ben gestopt met Marsjes eten en frisdrank drinken. Ik heb mezelf geen verbod opgelegd maar ik overdrijf niet meer. Bij de nachtvoedingen hield ik me goed wakker met mars... Nu met kaugummetjes...
Ik probeer elke dag te dansen met Ioannis(2j) en de Teletubbies met Billy (4mnd) in m'n armen. Bij snoepdrang maak ik popcorn met zout zonder boter ipv zakken chips.
Het schiet niet op qua snoepen als je de hele dag thuis bent. Zo mogelijk ga ik er op uit. Lekker wandelen. 7kg in de draagzak en 13kg in de wandelwagen. We wonen halverwege een berg (wat klinkt dat raar) anyway, naar huis is heuvel op!
Ik heb voor het eerst in m'n bijna 36jarige leven cellulitis!!!! Dat vind ik niet leuk en smeer masseer zo'n bodylotion (zou het wat doen???) Ik ben benieuwd , nee ik hoop dat ik die zwemband wegkrijg. Na de eerste zwangerschap is het gelukt en het enige wat ik heb gedaan is werken (beachbar)  en bv. Nu geef ik geen bv en ga in de receptie werken.
ach, ik denk vaak, So, ik heb een kwabbuik, maar ik ben geen 20 meer en heb 2 prachtkids!

groetjes en succes met de kilo's!

Tja...zucht: tis wat met de kilo's!!
Ik was 15 kg aangekomen en ben intussen iets van 10 weer kwijt......dat betekent dus dat er nog 5 kilo's te veel aan mijn lijf hangen!!

Voornamelijk in de buikzone, flubber en zwemband! Gatsie! (ik wil toch wel in bikini deze zomer!) Dus dat wordt sporten, sporten, sporten! Lijnen heeft geen zin want dat is altijd maar tijdelijk. Gewoon minder snoepen, minder vet en lichaamsbeweging.

Succes allemaal, het is weer een harde strijd!

Hoi meiden,

Ik ben dus gelukkig niet de enige die de strijd met de overtollige kilo ´s aan moet.
Dat scheelt gelukkig.
Voor dat ik zwanger werd woog ik 54 kilo en gisteren heb ik gewogen en toen woog ik nog 58 kilo.
Nog 4 kilo te gaan.
Dat zal wel lukken, maar krijg ik ooit mijn buik weer een beetje in model voor de zomer!!!
Het is echt geen gezicht vind ik zelf.
Mijn man zegt dat het wel meevalt maar ik durf zo echt niet in een bikini hoor!!!!
Ik merk ook dat ik meer snoeo als vroeger volgens mij is dat uit verveling.
Ik ben thuisblijfmoeder en soms weet echt niet wat ik nou weer eens moet verzinnen om te gaan doen.
Dan ga ik op de bank zitten en automatisch pak ik dan wat lekkers.
Ik ga dus ook proberen wat meer te gaan wandelen of lekker weg te gaan.
Ben benieuwd of het ons gaat lukken voor de zomer.

Veel suc6 allemaal!!!

Hallo afvallers!!hihi

Nou ik ben ook bezig om een paar kilo's kwijt te raken.
In me zwangerschap ben ik 30 kilo aangekomen, ik ben er
op het moment 21 kilo kwijt!pffff maar ik wil van me oude gewicht
ook nog 10 kilo afhebben!Dus ik moet nu nog 19 kilo!!
Maar ik vind het echt vreselijk want ik vind het zonde om
allemaal nieuwe kleren te kopen dus ik loop nog steeds in de
positie kleding!!Sommige dingen van voor de zwangerschap kan ik
wel weer aan, maar lang niet alles!!Nou ben ik dus met sonja bakker
bezig en ik ben nu 7 wkn bezig en 7 kilo kwijt!!En daarbij wil ik ook
gaan sporten maarja waar haal je de tijd vandaan?Maar goed we
moeten maar kijken naar wat we al kwijt zijn en niet naar wat we nog kwijt
willen zijn.Succes met afvallen dames!

groetjes Daphne

hoi
ik ben van mij derde bevallen in okt 2006
ben 5 kilo gegroeid in mijn zwangerschap ,   ben nu pas gestopt met borstvoeding en mag eindelijk gaan afvallen , ik gebruik xtr erbij geeft me minder trek in zoetigheid en meer energie , mag ookwel met drie kids
nu het mooie weer eraan komt zal het afvallen sneller gaan , aangezien ik nu ook met de kids lekker ga buiten wandelen
de oudste van 9 zit op school , en heb er dan nog 1 van 3 jaar thuis   en eentje van 5 maanden
ik ga nu lopend me boodschappe doen met de wandelwagen , en   naar de speeltuin met die van drie   lopend , en natuurlijk lekkerr lopen met onze viervoeter
wisten jullie dat je nu ook een hele hoop vergoed krijgt via sommige zorgverzekeraars en via de belastingdienst ook

ik zal zeggen dames   het afvallen werkt pas als je er zelf achterstaat en ook echt klaar voor bent om het vol te houden , doe het niet omdat anderen   in je omgeving vinden dat je moet afvallen

ik gebruik xtr   drie tabletten per dag en het werkt ik   ben nu   1 kleding maat kleiner en   die zitten al redelijk ruim , en ben net 2 weken bezig

dus dames , neem de tijd om af te vallen

groetjes en succes

Terug
Bovenaan