Afvallers gezocht!!!!

Hallo meiden,

Hoe is het nu bij jullie met de kilo's???
Ik mag niet mopperen, ik ging vanmorgen op de weegschaal staan en het viel me echt super mee.
Ik weeg nu nog maar 55 kilo.
De afgelopen weken heb ik het ook super druk gehad, dus ook minder tijd om te gaan snoepen.
Echt ideaal om weer wat anderen dingen te doen dan alleen thuis zitten.
Nu nog 1 kilo en wie weet volgen er nog meer.
Ik moet wel opppassen dat ik ook weer niet door slaat want dat hele magere vind ik ook niet mooi eigenlijk.
Nou ja en dan heb ik natuurlijk dat flubberbuikje nog.
Dat zal wel even duren voordat ik die ook een beetje in model heb.
Ben benieuwd hoe het nu bij jullie is met de kilo's maar ook met dat buikje.

Wil jullie in ieder geval veel suc6 wensen en geniet maar van dit mooie weer!!!!!
Groetjes

Hoi! Ik gaf borstvoeding en was bijna op mn oude gewicht (nog 1 kilo) totdat ik stopte en nu zitten er opeens :) weer 4 kilo bij. Dat is jammer he, ik baal er wel van. Maar goed... Daisy is nu een half jaar en we hebben nog een paar maanden voor de zomer. Ik ga niet meer snoepen. Nooit meer. Nouja zo goed en zo kwaad als het gaat dan. En elke dag een uurtje wandelen met de wagen. En water/thee ipv limonade. Zo moet het toch langzaam weer de goeie kant op gaan.
Succes allemaal!

Ook ik ben nog in gevecht met veels te veel kilo's! Ik wil nog 10 kilo afvallen! En ik doe echt mijn best, maar het gaat zo langzaam! Ik weet ook wel dat ontzwangeren nou eenmaal lang duurt, maar ik zou zooo graag mijn oude kleren weer aan willen!
Ik geniet nu nog van de laatste 2 weken van mijn ouderschapsverlof en ik hoop/denk/verwacht dat als ik dan weer aan het werk ga dat het ook wel iets sneller gaat.

Ook ik zit nog met een x aantal kilo's in mijn maag ( je kunt beter zeggen op mijn maag/buik) ongevver 5 ½ wel te verstaan. Ik heb geprobeerd om minder te snoepen maar tot nu toe lukt het niet erg, ik beweeg ook meer maar er is in 2 maanden tijd nog maar een ½ kilo afgegaan. Dus de moet zakt mij nu elke week weer in de schoenen en ik denk dat ik het nu maar opgeef en mijn kleding 1 maat groter ga kopen want ik zie het allemaal niet zitten. Jah ik heb ook het boek van Sonja maar ik heb geen zin om elke dag het voorgeschrevene te eten, als ik geen zin heb in bepaalde dingen dan gaat het alweer mis op die dag, dus daar begin ik niet aan, wel probeerde ik me te houden aan de tussendoortjes want dat is voor mij een groot probleem maar zelfs dan val ik niet af............. sterkte allemaal.

Hoi,

Ik vind dat snoepen zoooo lekker!  Al die paaseitjes overal in de winkel! Ik heb me heel lang kunnen beheersen,maar vorige week ben ik toch gezwicht...
Ik ben 3jr geleden gestopt met roken, maar ik moet zeggen dat ik nu opeens wel weer trek heb ik een sigaretje. Door het stoppen met roken ben ik toen ook wel aangekomen en nu na de zwangerschap ook. Allemaal goede doelen, maar ohoh..wat 'vreten' die kilo's aan me!

Dames die aan het afvallen zijn: super! Ik vind het knap, het is mij nog niet gelukt!!

Gr Anita

Terug
Bovenaan