Afvaltopic 3

En meiden, hoe staat het ervoor met jullie verwoede afvalpogingen ??
Hier nog steeds hard aan de slag. Vandaag op de weegschaal en weer 1.5 kg lichter !!!!!!!!!!!!
Terwijl ik het steeds beter te doen vind eigenlijk.
Ik ben benieuwd hoe het met jullie is !
Liefs, Sophie

Wat goed, zeg!!
Ik ben nog redelijk serieus bezig, alleen het weekend lukte niet omdat we een paar keer uit eten 'moesten' en dat was natuurlijk veels te gezellig met lekker eten en wijntjes erbij!! Nu weer goed aan de slag gegaan met Sonja B. Het hongergevoel is echt een stuk minder dan de eerste week. Ik ben gemiddeld zo'n anderhalve kilo afgevallen, maar het wisselt nogal per dag.....
En de rest??????

Zal morgen ochtend eens op de weegschaal gaan staan.... het afgelopen weekend wel flink gezondigt; zelfgebakken roomboter cake, grote bokkenpoten, chips... afgelopen woensdag uit eten geweest.... dus zal niet veel gebeurd zijn hier vrees ik.

Liefs Marina

Hallo,

hier gaat het redelijk, al vind ik het wel moeilijk. Van het weekend wel weer wat gezondigd en ook vorige week wel het één en ander extra gehad. Deze week dan ook niet veel resultaat. Ik voel me echter wel lekker en mijn broeken beginnen af te zakken, dus iets gebeurt er wel.
Nu nog even een paar dagen volhouden en dan vanaf het weekend heerlijk 5 dagen naar Berlijn!

Groetjes Danielle

Ik ben nu 1,5 week bezig en was in de eerste week 2,6 kg afgevallen. En eindelijk zakt mijn zwangerschapsbroek van mijn kont af zeg, ben helemaal heppie! ( Zwangerschapsbroek van na Job dus he, niet van Nientje nog steeds, hihihi, en Jobje is 5 maanden nu) Ik mag donderdag "officieel" weer op de weegschaal, maar ben benieuwd, moet ook ongesteld worden en dan is de weegschaal anders ook niet zo bar vriendelijk die week, WHAHHAH! Maar ik hou stug vol, ik durf ook wel eerlijk te zeggen dat de "beroemde knop" om is. Het MOET eraf en het GAAT eraf! Succes allemaal weer!

Liefs, marieke

Hier toch weer een halve kilo kwijt van de afgelopen week.
Weeg nu (en weeg altijd smorgens) 66.5
En jah marieke, wat je zegt klinkt wel heel bekend in oren, hier is ook een beetje een knop omgegaan en ook al heb ik afgelopen week(end) toch gesnoept, doorde weeks houd ik het tot nu toe nog wel goed vol... en het zal er af gaan.
Wil heel graag terug naar de 60 kilo.

Hahah zal ik daar zijn heej en willen we van de zomer weer proberen voor een 2e, zal je zien... kom ik het allemaal weer aan.
Bij Daniel dronk ik bijna iedere dag anderhalve liter koude melk en vaak met een schep nesquik (of hoe je dat ook schrijft) en jah daar wil je natuurlijk met van alles snoepen wel fink van aankomen........ dus dat moet ik in ieder geval nooit doen, hahaha

Liefs Marina

Marina: Niet vergeten dat je af en toe wat lekkers MOET eten om te weten waar je het ook al weer voor doet hoor! Ik heb een half crash dieet, dus ik zeg zelf ongeluk dieet, maar 's avonds eet ik wat de pot schaft, maar dan wel in andere hoeveelheden en verhoudingen. Maar ik heb afgelopen vrijdag heerlijk een patat stoof op en pikante kaasballetjes... Heerlijk! Motiveerd weer extra om dan daarna geen gekke dingen te doen en me eraan te herrinneren waar ik het allemaal voor doe!

ook hier gaat t goed
ook ik smokkel wel eens maar ben nu 18 dgn bezig en ben al 5 kilo kwijt!
lang leven t dr frank dieet
ik houd me niet strikt aan t dieet want dan krijg ik erge last van mijn darmen maar ondanks dat gaat t nog steeds goed
nog minimaal 15 te gaan hahahaha

Terug
Bovenaan