Afwachten weer, laatste Clomid kuur inzicht..

Hey meiden!

Hier weer eens een berichtje van mij.. Vandaag weer voor controle geweest.. Maar zoals de keren ervoor geen voortgang.. :-S Heel vervelend! Nu vrijdag weer terug (dag18) & mocht er niks zijn dan zal ik maandag wel weer moeten en dan gelijk een nieuwe kuur.. De laatste alweer.. Vind het wel spannend allemaal, ik verwacht namelijk niet dat deze maand nog goed uitpakt.. Als ze nu niet iets gegroeid zijn dan blijft dat denk ik zo.. Als de volgende kuur niet aanslaat dan mogen we gaan prikken.. Dat vind ik best wel spannend.. Sowieso vind ik het allemaal bizar.. Bijna een jaar bezig zonder resultaat! Klote, maar ja het vraagt geduld he.. Iets wat we allemaal op den duur kwijt zijn!! :-S Uiteindelijk zal het allemaal wel lukken, maar ja wanneer? Wat is eigenlijk het eerst volgende hormoon wat je prikt, of is dat gewoon per arts anders? Ik heb me er aardig in verdiept, altijd handig als je bij de arts zit en weet waar hij het over heeft toch!? Thanx girls wilde het even delen!!

Liefs Mamasun!

Hej mamasun:
Ik had ook al topic geopend (laatste poging clomid, daarna spuiten wie ervaring?)
Misschien moet je daar eens kijken, zijn al wat meiden die er hebben gereageerd...
Ik zit in het zelfde schuitje als jou...ik moet nu wachten tot ik uitmezelf of d.m.v. Provera ongesteld word en dan de laatste poging 3x50 mg Clomid...
Reageer ik hier ook niet op dan moet ik ook spuiten...
Ik reageerde o pde 2x 50 wel iets maar niet voldoende..hopelijk is die ene extra 50 mg voldoende!!

Succes!

Hej mamasun:
Ik had ook al topic geopend (laatste poging clomid, daarna spuiten wie ervaring?)
Misschien moet je daar eens kijken, zijn al wat meiden die er hebben gereageerd...
Ik zit in het zelfde schuitje als jou...ik moet nu wachten tot ik uitmezelf of d.m.v. Provera ongesteld word en dan de laatste poging 3x50 mg Clomid...
Reageer ik hier ook niet op dan moet ik ook spuiten...
Ik reageerde o pde 2x 50 wel iets maar niet voldoende..hopelijk is die ene extra 50 mg voldoende!!

Succes!

Misschien rare vraag hoor, maar als je naar het zkh gaat dan moet je heen voor wat testjes enzo maar als ik het zo van jou lees ben je dus heel vaak in het zkh omdat ze steeds wat bekijken? maar moet je dan bijna elke dag doordeweeks ofzo? verschrikkelijk dan heb je toch een probleem met je werk?
Sorry vroeg het me even af. Ik ga misschien eind deze maand naar de huisarts om door de laten sturen maar vroeg me een aantal dingen af.
Ik hoop dat je snel om die andere dingen reageert.
groetjes

@iloon2286 : Ik slik clomid op dag 3 tot 7 van mijn cyclus, op dag 12 moest ik dan terug komen en doen ze een inwendige echo..aan de hand van die groei bepalen ze wanneer je weer moet komen..ik heb dus wel gehad dat ik om de 2 dagen terug moest komen. Ik werk zelf in de zorg, dus als ik een late dienst had was het geen probleem...maar ja je moet dan inderdaad om de zoveel dagen terug komen omdat ze goed de groei van het eitje willen zien.
Ik heb het daarom ook op mijn werk verteld, mocht het zo zijn dat ik dan echt niet kon werken was er wel een collega die bereid was voor mij te werken.

Als je nog meer vragen hebt..stel ze gerust :)
(weet niet of ik overal een antwoord op heb natuurlijk!)
Groetjes!

@iloon2286 : Ik slik clomid op dag 3 tot 7 van mijn cyclus, op dag 12 moest ik dan terug komen en doen ze een inwendige echo..aan de hand van die groei bepalen ze wanneer je weer moet komen..ik heb dus wel gehad dat ik om de 2 dagen terug moest komen. Ik werk zelf in de zorg, dus als ik een late dienst had was het geen probleem...maar ja je moet dan inderdaad om de zoveel dagen terug komen omdat ze goed de groei van het eitje willen zien.
Ik heb het daarom ook op mijn werk verteld, mocht het zo zijn dat ik dan echt niet kon werken was er wel een collega die bereid was voor mij te werken.

Als je nog meer vragen hebt..stel ze gerust :)
(weet niet of ik overal een antwoord op heb natuurlijk!)
Groetjes!

@Iloon2286:

Zelfde verhaal als Angel2009.. :) Op mijn werk weten ze het ook, er komt een moment dat je het niet meer stil kan houden.. En daarbij maak je het voor je zelf een stuk makkelijker! Gelukkig werk ik parttime in een winkel & is het maar een dag in de week dat ze er last van hebben!

En als je vragen hebt mag je ze gewoon stellen hoor! :-D :-D

Liefs MamaSun

Terug
Bovenaan