Afwachten weer, laatste Clomid kuur inzicht..

@Iloon2286;
Hiet het zelfde verhaal als angel2009.. Bij mij op het werk weten ze het ook.. Er komt een moment dat je het niet meer stil kan houden.. En daarbij maak je het voor je zelf een stuk makkelijker! Gelukkig werk ik parttime & is het maar een dag in de week (uurtjes) dat ze er last van hebben!

En idd als je vragen hebt mag je ze gewoon stellen!
(heb idd ook niet overal antwoord op.. hihi)

@ Angel2009; Goed idee! Ik ben alleen niet al te vaak online hier.. Je snapt me wel denk ik! Zo nu en dan kom ik ff buurten! Wanneer moet jij nu weer terug dan? Ik vrijdagochtend (dg18) & dan evt maandag laatste kuur beginnen.. Maar bij mij geen verandering hoor bij 100mg.. :-S Ik verwacht eigenlijk ook geen succesverhaal bij 150mg.. We zullen moeten afwachten!! Ik had in ieder geval genoeg eitjes!! :-D Joepieee!! Nu nog broeden... ;-D

Groetjes!!

Bedankt voor jullie reacties.
Ik moet nog 2 weken wachten voordat ik het weet ben nu 10 maand bezig maar heb sinds 4 maand een hele lange cyclus van wel 50 dagen dus ga toch maar ff naar de huisarts wil nu wel eens weten wat er aan de hand is.
Ik hoop zo dat het niet nodig is en het nu raak is.
Maar ik zie dus dat het veel tijd geeft om naar het zkh te gaan jeetje daar krijg ik echt een probleem mee werk 3 of 4 dagen en officieel mogen we alleen naar de huisarts etc op je vrije dag zit in ons cao. Nou succes allemaal:D blijf voor jullie duimen

Terug
Bovenaan