<p>Hello! Nieuw hier en dus ook in het kinderwens verhaal.. Zovee vragen en zoveel op internet te vinden. Daarom dacht ik even bundelen hier.. Midden januari ben ik gestopt met de pil (bloeding :check!) In februari geen menstruatie te bespeuren.. Wel symptomen van.. (humeurig, honger, moe.. Gevoelig) Had inderdaad al gelezen dat het even kan duren vooraleer het lichaam zich aanpast.. Oke dan maar.. Van een vriendin (die ondertussen zwanger is kreeg ik ovulatietesten.. Uit nieuwsgierigheid heb ik toch een paar testen gedaan. Met een licht streepje (maar wel duidelijk zichtbaar) tot gevolg. Mijn vriend en ik hebben de maand maart goed ons best gedaan.. Maar ben nu een week overtijd en een negatieve test rijker.. Ik ben niet meer mee..gevoelige tepels.. Opgeblazen gevoel en zeer moe nog steeds.. Is mijn lichaam gewoon aan het ontpillen? </p><p>1)Hoe tellen ? Wanneer dan eisprong? </p><p>2)Ben ik momenteel vruchtbaar of start dit pas wanneer ik de volgende menstruatie krijg?</p><p> </p><p>Oja heb redelijk lang de pil genomen (+-12 jaar) Dankjewel! </p>