Afwachten?

Je kan ook online bestellen van sensitest. Ontpillen kan ff duren, maar hoeft niet.. ik zou het gewoon even aankijken en je cyclus in kaart brengen, dat testen kan altijd nog. Ik had bij het ontpillen steeds een licht streepje, erg irritant. Maar hij moet echt even donker zijn als die andere idd. Maargoed je kan net zo goed vruchtbaar zijn. Echt 'tellen' is miss lastig nu, maar gemiddeld is een cyclus 28 dagen, en ben je op dag 14 vruchtbaar (gerekend vanaf dag 1 menstruatie), als ik het goed heb althans. 

Je kunt nu het beste afwachten wanneer je ongesteld wordt en daarna starten met ovulatietesten. Lees dan even goed de bijsluiter ? Je kunt ook testen van 2BeSure of Sensitest online bestellen. Zijn prima en relatief goedkoop. Of je eisprong nog komt of al geweest is kan nu niemand vertellen helaas. Als je regelmatig seks hebt, dan is dat voldoende. Hou het vooral leuk samen!

[quote quote=10315467]Hoe plaats je hier een afbeelding? Ik heb net een ovulatietest gedaan en beide streepjes even duidelijk!..[/quote]
Via mupload en dan de link hier plakken 

[quote quote=10315466]Je kunt nu het beste afwachten wanneer je ongesteld wordt en daarna starten met ovulatietesten. Lees dan even goed de bijsluiter Je kunt ook testen van 2BeSure of Sensitest online bestellen. Zijn prima en relatief goedkoop. Of je eisprong nog komt of al geweest is kan nu niemand vertellen helaas. Als je regelmatig seks hebt, dan is dat voldoende. Hou het vooral leuk samen![/quote]Dankjewel! 

[quote quote=10315473]deze heb ik net gedaan.. Deze is Zl duidelijk toch?[/quote]
Deze is positief. Over 15 dagen kun je een zwangerschapstest doen. In principe hoef je niet meer verder te testen. Even iets heel flauws.... een positieve ovulatietest KAN een zwangerschap betekenen als je een eisprong hebt gehad 2 weken geleden. Aangezien je niet weet of je wel of geen eisprong hebt gehad, kun je ook een zwangerschapstest doen over 2 dagen. Is deze negatief, dan is dit echt je LH piek en kun je over 15 dagen testen. Je kunt ook nog een paar dagen ovulatietesten doen. Als deze een paar dagen positief blijft, dan kan het ook een zwangerschap betekenen 

Terug
Bovenaan