2 februari was de grote dag, toen ondekte ik dat ik (voor het eerst)zwanger was. 23 februari had ik een kleine bloeding. Voor de zekerheid heb ik de verloskundige gebeld. Ze stelde me gerust maar verwees me (voor mijn eigen gemoedrust) door naar het ziekenhuis voor een echo. 8 maart om 12:00 uur moest ik er zijn. Maar wat een leuke middag moest worden veranderde in een rot middag. Ik kreeg te horen dat het hartje niet klopte en het vruchtje veel te klein was. Inmiddels was ik al 9,5 week zwanger maar het vruchtje was ongeveer van 5 a 6 weken. Nu zijn we ruim 1,5 week verder en nog heb ik geen natuurlijke miskraam gehad. A.s. dinsdag (23 maart) moet ik weer naar het ziekenhuis voor een echo om uittesluiten dat het vruchtje echt nog leeft. Daarna zal ik wel curretage krijgen. Kan iemand mij vertellen hoe snel ze dat doen. Dit afwachten valt mij heel zwaar en ik heb geen zin om nog langer te wachten als ik dinsdag in het ziekenhuis ben geweest. En krijg ik dan volledige narcose of een roesje? Groetjes Monique