afwachten

hoi Monique.
bij mij is afgelopen maandag vastgesteld dat het ruchtje niet meer leefde. Zelf heb ik om curretage gevraagd en na enig aandringen kon ik een dag later al terecht. Wel is het bij mij maandagavond spontaan op gang gekomen, maar vond het prettig dat ik alsnog gecurreteerd ben. Narcose is meegevallen net als de hele ingreep. Heb er nu weinig last van en voor mijn gevoel kan ik straks weer met een 'schone lei'beginnen. Ik weet zo zeker dat alles weg en schoongemaakt is. Ik hoop voor je dat je niet lang meer hoeft te wachten en veel succes en sterkte!!

Vandaag ben ik terug geweest naar het ziekenhuis en wat bleek: er was een hartje te zien. Het bleek dat ik dus minder ver was dan gedacht. Ik kan je vragen dus niet beantwoorden.

heel veel sterkte,

liefs judith

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Gelukkig voor je Judith. Valt het toch achteraf gezien allemaal mee. Gisteren is de miskraam toch begonnen. Gisterochtend een klein beetje bloedverlies maar gisteravond en nacht was het heel erg. Het bloed verlies is tot daar aan toe maar de pijn is bijna ondraagelijk. De verloskundige had mij al gewaarschuwd omdat het vruchtje is gestorven bij 5 a 6 weken en ik nu al 11 weken zwanger zou zijn. Het vruchtje zit dus al 5 a 6 weken (dood) in mijn baarmoeder. Vanmorgen heb ik de verloskundige gebeld en nu heb ik een zware pijnstiller genomen. Wat gelukkig wel helpt. Kan iemand mij vertellen hoelang de ergste pijn duurt en hoelang de bloeding gemiddeld duurt? Ik moet zowieso a.s. dinsdag naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken of alles eruit is. Liefs

Hoi Monique,
Wat rot voor je dat het nu echt over is. Ik begin gewoon te huilen nu ik dit aan het typen ben. Het komt gewoon weer allemaal naar boven.
Goed van je dat je een echo laat maken, zodat je weet of alles schoon is. Wat een naar gevoel dat je je opeens heel "leeg" voelt. Je staat onder de douche en voelt je bosten slapper worden. Zo ineens ben je niet meer zwanger... En dat je elke keer op de wc ermee bezig bent... dat vond ik erg confronterend.
Zelf ben ik erg slecht (eigenlijk gewoon niet) begeleid. Je moet alles zelf aangeven en vooral veel vragen stellen! Ik hoop voor je dat je veel steun krijgt en dat je je snel wat beter voelt!
Sterkte,
Sonja

Monique,

Ik wil je veel sterkte wensen, hoop dat de pijn snel minder wordt. Denk goed om jezelf!
Judith wat geweldig!!!!!!!
Ik duim voor je dat het goed blijft gaan, ga er maar lekker van genieten.

xJacqueline

Terug
Bovenaan