Afwezige partners tijdens eisprong!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Zijn er nog meer meiden die met een vriend/man zitten die regelmatig voor het werk weg is???? Mijn vriend gaat straks namelijk voor zijn werk regelmatig weg en kan dan ook niet even snel naar huis komen om te klussen. Onze kansen worden er dus niet beter op.
Hoe gaan jullie daar mee om?

Groetjes Daantje

Sorry, hier heb ik geen ervaring mee. Mijn man heeft gewoon een burgelijke 9 tot 5 baan. Maar ik zou gewoon klussen vlak voordat hij weggaat. Zwemmers blijven een paar dagen in leven.

Succes ermee

Groetjes

Hoi! Ik had deze maand precies het tegenovergestelde: afwezige ik tijdens eisprong! Moest voor mijn werk weg, en precies toen had ik (volgens mij) mijn ei... Ik balen. Wel ervoor en erna nog geklust maar ik schat mijn kansen minimaal in. Balen dus gewoon! Ik kan je ook niet zeggen hoe je ermee om moet gaan, maar wel dat je eisprong soms vroeger of later is dan je denkt. Dus misschien komt het op die manier toch helemaal goed! Succes in ieder geval...

jaaaaa, ik had eerder ook al een berichtje op het forum achtergelaten. Ik zou zweren dat ik zwanger was, maar bleek niet zo te zijn. Normaal gesproken ga je dan vol goede moed verder, maar nu vertrekt mijn vriend zondag voor 9 dagen voor een congres naar Florida. Mijn cyclus is vrij onregelmatig en alleen bij een cyclus van minstens 33 dagen maken we een kansje, maar dan is het ook al krap. Echt ontzettend balen. En Florida dan ook hè. Ik weet zeker dat als ie een congres in Zeeland (ofzo) had gehad, dat ik m elke dag was nagereisd...

ehm... een vervanger zoeken??

sorry ben een beetje vervelend vandaag...
groetjes Carina

Hallo Allemaal,

Ik ken het mijn man is binnenvaartschipper en is elke maand 2weken werken en 2 weken thuis. Nu is ie werken en ben vorige week ongi geworden dus als alles klopt is ie er niet tijdens mij ei. Graag zouden we een tweede willen maar ja moeten afwachten en klussen als ie thuis is en hopen. We hebben al een zoontje van bijna 2.  Van hem was ik 4 maanden na het stoppen met de pil zwanger. Nu ben ik in nov2006 gestopt en eerst even afgewacht hoe mijn cyclus is zitten nu in ronde5.

Suc6 allemaal en hopen dat we snel een wondertje mogen krijgen

groetjes Sandra mv Niels( juni 2jaar)  

Hoi Meiden,

Mijn man is net als die van Sandra binnenvaartschipper. Hij doet week op week af.
Bij het proberen zwanger worden van de eerste; was ik daar ook heel erg mee bezig.
Toen zei ik ook tegen hem; hoe kan ik nou ooit zwanger worden als jij steeds weg moet.
Máár..... ik was 2 maanden na het stoppen met de pil al zwanger. Dus kwam het blijkbaar toch net goed uit.
Nu is het een ander verhaal, wij zijn nu alweer vanaf november aan het proberen. En inderdaad hij is vaak weg als ik mijn ei heb.
Vorige maand was hij wel thuis, maar heb ik een vroege miskraam gehad.
Nu is het weer afwachten hoe het verder uitkomt.
Is erg frustrerend vind ik.
Wij hebben zelfs onze vakantie zo gepland dat hij thuis is tijdens mijn eisprong.

Liefs, Larissa

hoi meiden,
mijn vriend gaat a.s dinsdag naar oostenrijk(gewoon prive)hoor met vrienden want is daar een hele grote autoshow,maar ik ga dus niet mee en dat is net het moment wanneer ik vuchtbaar benmaar ja...dan maar effe van tevoren flink klussen en gelijk daarnakomt zaterdags weer thuis.
maar is erg vervelend als die altijd voor het werk moet zeg,hoe gaan jullie daarmee om?ik zal het wel erg vinden denk,maar komt misschien ook omdat ik het niet gewend ben.
groetjes mier

Terug
Bovenaan