Afwezige partners tijdens eisprong!!!!!!!

Hoi Mier,

Het is idd niet leuk als mijn man weg is maarja ik ken hem nu 8 jaar waarvan morgen 3jaar getrouwd en hij is altijd binnevaartschipper geweest en altijd 2op en 2 af. Ik heb zelf op een cruise schip gevaren daar heb ik hem leren kennen, ik was serveerster daar.  Ik ben er aan gewend. Als ie thuis is klussen we gewoon vaak en hopen dat het een keer raak is. We weten dat het kan want we hebben een zoontje die wordt in juni 2. Nu is mijn man ook weer aan het varen en komt pas de 24ste thuis dus op onze trouwdag is ie er ook niet. we vieren het later en ook op de verjaardag van onze zoon is ie nog 1 dag aan boord dus wordt het het weekeind erop gevierd voor famillie en vrienden.
Ook gaan we over 12 dagen verhuizen de 25ste en dan is ie weer 2 weken thuis.

Oh dus jou mannetje houd ook van auto's die van mij ook hoor.

Groetjes Sandra.

Hoi!!

Ik weet ook niet beter, mijn man doet dat werk al 10 jaar.
In het begin was hij alleen de weekends thuis. Nu werkt hij voor een andere baas en doet dus week op week af.
Dit vind ik veel prettiger omdat ik zelf om het weekend moet werken en door de week regelmatig vrij ben. Dus nu hebben we meer samen vrij.
Ook wij vieren verjaardagen en onze trouwdag gewoon wat eerder of later.
Onze beide familie's proberen er ook rekening mee te houden.
En wat zwanger worden betreft; het kan erg frustrerend zijn. Maar wij weten ook dat het kan. Wij hebben een zoontje van bijna 1.

Liefs, Larissa

hoi meiden,
ja dat is ook,als je daar eenmaal aan gewend ben is het ook niet erg.
ja mijn vriend is helemaal volkswagengek,vind het ook wel leuk hoor.
dus dinsdagavond gaat die weg maar zaterdags is die alweer thuis,zal wel raar zijn want normaal zijn we elke dag bijelkaar.dus dinsdag nog maar effe goed klussen hahaha.
want de 30e is mijn nod,dus rond deze dagen moet mijn ei zijn maar ik voel dat nooit hoor...
groetjes mier

Hallo,

Ook ik maak dit regelmatig mee met mijn mannetje.
Hij is regelmatig weg voor zijn werk..het verschilt van dagen tot maanden.. en heel erg onregelmatig. Dit komt omdat zijn werkgever, defensie, niet echt een werkgever is die alles van te voren meldt.. Ja hij is dus militair en moet zeggen.. soms is dat wel eens balen!

Hallo meiden,

Ik ben blij dat er meer meiden zijn met dit probleem! Ook bij mijn vriend is het onregelmatig. Hopelijk gaat het bij ons ook snel maar ja we zien wel.

Groetjes
Daantje

Terug
Bovenaan