Afwijkend maat matrasje

A

Anoniem

Guest
Ik wil graag voor de eerste maanden mijn oude wieg van vroeger gebruiken. Wie heeft er tips waar je diverse maten matrasjes kan verkrijgen?

Bedankt!!!

Wij hebben ook de oude familiewieg in gebruik en die maat is ook niet standaard. Het matras loopt wat schuin af naar binnen toe.
Wij hebben zelf een matrasje gemaakt met van dat aparte matras spul dat je oa bij winkels als Lappenland kan krijgen (even googlen op Jan Sikkens, zitten op meerdere plekken in NL) en dit helemaal omtrokken met extra stevig katoen. Kraamhulp heeft voor de bevalling van de oudste de boel even goed geinspecteerd en voldeed uitstekend (moet je dus wel goed de maat snijden EN het katoen/stof heel straks er omheen naaien).

Heb hier ook weleens gelezen dat de Prenatal matrasjes op maat kan maken.... zou je eens heen kunnen bellen. Dan moeten ze vast de bak hebben om te meten en te maken.

groetjes,
Marije

dat zelf maken is nog niet zo'n slecht idee.. al zie ik mezelf dat nog neit echt doen.
wij hebben namelijk ook het wiegje waar ik in gelegen heb.
(en mijn broertje en zus trouwens ook!)

we hebben het vorig jaar bij prenatal nagevraagd en het ligt een beetje aan de maat en of het schuin afloopt, maar meer dan 50 euro zou het niet kosten zei de verkoopster toen.

we zijn er nu nog niet echt me bezig geweest, maar dat komt de komende weken ook wel... wij hebben een rieten wieg en kregen de tip deze niet te schilderen, maar te spuiten.

Ik weet natuurlijk niet waar je woont, maar in Utrecht zit een zaak in de Voorstraat, vlak bij de City bioscoop waar ze binnen een paar dagen voor ongeveer 15 Euro (afhankelijk van de maat) een matrasje voor je kunnen maken. Ze weten daar ook precies welk materiaal ze moeten gebruiken voor kinderbedjes en wiegjes.

Het oogt als een klein stoffig zaakje, maar er wordt daar hard gewerkt door vakmensen,

Ook ik had een matrasje voor mijn eigen oude wieg op maat laten maken en ben heel tevreden over de service, de snelheid en de kwaliteit!

Wie weet heeft iemand iets aan deze tip?

Misschien op deze website?
http://www.babyxpress.nl/  en evt zelf wat eraf knippen???

o!
ik lees net op de site dat ze ook afwijkende matrasjes maken, even helemaal onderaan kijken!

Wij hebben idd een matrasje besteld via babyexpress, super service en snel in huis!

Succes er mee!!
Liefs Rimke
38+1 weken

Hoi,

Wij hebben ook een matras voori n ons oude wiegje laten maken bij de prenatal. Gewoon ff de maten opnemen en daar mee naar toe nemen. Prijs viel mee!

Terug
Bovenaan