Afwijkend maat matrasje

Hoi,

Ook bij Prental kan je matrasje op maar laten maken, hebben wij ook gedaan en het was helemaal niet duur, 30 euro. Wij hebben ook een oude wieg namelijk, de wieg waar ik zelf onder andere vroeger in heb gelegen.
Dus je kan ook naar Prenatal toe gaan en binnen 4-6 weken heb je je matras.
Even de goede maat meenemen en dan bestellen zij het voor je.
Wij hadden de matras met 4 wkn binnen.

Groetjes Alice

Wat ben ik blij met deze reacties!

Het is de wieg waar ik zelf in heb gelegen, en het leek me erg leuk dit de eerste paar maande te gebruiken. Bedankt voor alle tips, ik woon in Den Haag dus denk dat het Prenatal wordt. Ik ben niet echt handig met dit soort dingen.

Hoorde inderdaad dat spuiten beter is dan verven, maar ik laat de wieg gewoon bruin, is toch maar voor de eerste 3 maanden.

Bedankt allemaal!!

Let er wel op bij Prenatal dat ze nog wel eens een foutje maken. Zo ben ik dus als 10 weken op ons matrasje aan het wachten. En ze hopen over 2 weken hem terug te hebben van de fabriek. Ze hebben bij ons het matrasje 4 cm groter gemaakt dan de mal is. Dus ik legde hem thuis in het wiegje en mocht meteen weer terug naar Prenatal.
Ik vind de service van Prental ook nul, ze gaven mij eerst de schuld dat de maat niet goed was. Maar toen ik de mallen erbij pakte wisten ze dat ik het goed had gedaan.

Dus bestel optijd want je weet maar nooit.

Wij hadden een matrasje nodig van 100x50 cm en moesten dus ook op maat laten maken.
We hebben dat gedaan via www.slaapadviezen-esdh-benelux.com
 Is prima gegaan!!

Terug
Bovenaan