Afzakbroeken, wie heeft er tips?

<p>Mijn zoontje van drie heeft een normaal postuur en draagt nog een luier. De jeans die hij draagt zijn van Name it, hema en WE. </p><p>Ik ben de hele dag zijn broek aan het ophijsen. Heeft iemand een tip van broeken/Jeans die wat hoger vallen?</p>
 
Mijn dochtertje van 2,5 is heel lang en slank en heeft dat ook. 
Een hogere broek kon ik niet vinden, maar bij Wibra en Scapino verkopen ze wel speciale babyriemen  die rekbaar zijn en je kunt verstellen. Deze werken prima, geen afzakkende broeken meer.
 
Dank voor je reactie?! Riempjes werken ook niet echt, als de broeken te laag zijn helaas (heb het geprobeerd), dus nog maar verder zoeken. Het is zo zonde om broekjes aan te schaffen en vervolgens blijkt het weer niks te zijn??.
Vandaar de vraag of iemand hogere broekjes weet?
 
Ik heb ook name iT en die zakken inderdaad erg af
ook heb ik vingino die vind ik wel mooi, zijn wel erg duur maar zo nu en dan heeft bataviastad 50% korting op de outlet prijs (ff de site in de gaten houden) dan is de broek €18 ipv 50/65
ook op olliewood.nl staan vaak vingino aanbiedingen. Ook tumble en dry zit wat mooier aangesloten.
 
Ik koop ze altijd bij de zara die kan je aan de zeikant strak trekken heb meerdere broeken geprobeerd maar de zara vind ik beste 
 
Terug
Bovenaan