agian de mirena spiraal

sorry hoor meiden maar weer effe spuwen

heb sinds 8 juni de mirena geplaats laatste dag menstruatie toen een paar dagen erna nog heftig gevloeid en toen 7 weken later weer ongi en gevolg... nu nog steeds al ruim 2 weken.....
tis echt zo funest voor mn borstvoeding plus dat ik er lichtelijk gestoord van wordt grrrr maarja wta ga ik doen he.... over b2 weken gaan we op vakantie en heb er dan echt GEEn behoefte aan anders bey bey zwemmen enzzo:S:s

wie o wie herkent het en heeft tips ofzo??
na mn eerste was ik meteen niet meer ongesteld dus valt me vies tegen nu....

Ja rot is dat he?Ik wou dat ik nooit aan dat ding begonnen was,ik vloeide in het begin wel 3maanden en nu telkens onregelmatig ong.
Mischien eruit laten halen en aan de pil?
Ik weet het anders ook niet.
fijne vakantie alvast!
groetjes Bianca

oh das echt minder, blij dat ik er dus toch niet voor ben gegaan.
Maar ja je hebt verder eigenlijk maar weinig opties, zeker ivm met de BV en zwangerschap door de pil heen. De enige wat ik nog zou kunnen bedenken is een pessarium, al zou ik dat zelf ook niets vinden.
Verder zou ik niet weten wat zou kunnen helpen.

Wat ik wel wil zeggen is omdat je nu al een tijdje vloeit, let erop dat je ijzer gehalte niet teveel daalt. Appelstroop op brood ed, zeker als je op vakantie gaat en er nog last van hebt.

Ik hoop voor je dat het snel anders wordt.

Groetjes Pauline

Jemig, wat een gedoe zeg! Het is wel een gezeik met die voorbehoedsmiddelen... want als die mirena niet helpt, wat dan :-s Ik hoop dat je gyneacoloog wat zinnigs te vertellen heeft!

Ik vind het ook 10 x niks. Ik vloei sinds de week na plaatsing, nu 9 weken geleden. Dus maw, ik vloei al 8 weken ondoorbroken. Tja, wel een goed voorbehoedsmiddel dus, want heb geen zin in een smeerboel in bed ;-)

We zijn er ook uit dat ons gezinnetje compleet is, dus als mijn man "geholpen" is, en het is nog steeds zon drama, gaat ie eruit.

Terug
Bovenaan