agian de mirena spiraal

nou persona is echt niks voor mij zonder pil/spiraal was ik heftig ongesteld en onregelmatig... ook mn ei is niet de standaard 14 dagen erna... dus doe maar niet hihi

Mijn gync heeft verteld dat ik de eerste 3 maand sowiso zou gaan mopperen. Ik moest het dus 3 maand de tijd geven om me lichaan aan de mirena te laten wennen. Ook ik heb vaak gevloeid, maar gelukkig niet veel meer, want ik was altijd heel erg onregelmatig en heftig ongesteld. Dat is nu gelukkig wel minder, maar dat is ook het enigste. Ik had toen ook aan de gync gevraagd dat ik hoorde dat het wel tot een half jaar kon duren en die vertelde mij dat als dat het geval was, ik dan even moest bellen en dan moest ik langs komen, werd er weer extra naar gekeken en dan kreeg ik een 1 of ander kuurtje om het beter op regel te krijgen. Ik heb dus helaas geen tips voor je, maar zou indd wel even je ijzerghalte in de gaten blijven houden.

Ik had vroeger ook veel last van mijn menstruatie en jaren aan de pil geweest. Maar sinds ik gestopt ben (jaren geleden) is mijn menstruatie lang niet zo heftig meer.

Terug
Bovenaan