ahhhhhhhh wat kan het zijn?echt vreemd

Hoi

Ik heb precies hetzelfde! Nu al 2 maanden.   Sorry dat ik je niet eerder wat heb kunnen laten weten!
Ik was niet zo in de stemming door de RD. En heb niet gekeken op het forum.
Ik heb geen idee hoe het komt dat de cyclus zo veranderd is ineens.
Ik reken nu vanaf de dag dat ik echt bloed verlies tot de volgende, en gelukkig is dat nog steeds 28 dagen.
Vervelend, maar helaas.
Volgens mij wel niets om je druk over te maken. Hoewel, ik zelf merk dat ik het fijn vind om te weten dat ik niet de enige ben... hihi

Heel veel succes!
Brinn

hoi brinn,
bedankt voor je reactie,ik wist nu eigenlijk al niet zo goed meer hoe ik moest gaan rekenenwant ik was het  altijd precies om de 28 dagen.
was het bij jou ook dat er eens bloed uit kwam???en toen een dag niet en dan weer een paar dagen   bruin en nu weer ongi???(sorry hoor)
raar allemaal he
groetjes mirella

Nee, ik heb niet ineens bloed.
Het start meteen met bruin bloed. Sorry hoor, lekker grafisch.
Maar het klinkt wel alsof we hetzelfde hebben. Ben wel als het doorzet een week ongi.
Dus daarom tel ik vanaf die datum.
Ik kan nu tellen omdat ik dit voor de 2e keer meemaak, en net even gekeken heb hoeveel dagen er tussen zitten.
Echt balen he?
Misschien heb jij helder bloed als een soort van "doorbraak bloedinkje" ? Geen idee hoor, ben geen dokter.
Toch, maak je niet druk, wacht even nog een maandje af. Misschien is het de volgende keer wel weer terug op normaal!
Of wordt je niet ongi........ :)

Brinn

hoi brinn,
ja idd zou kunnen,ik denk dat we dan idd wel hetzelfde hebben.
klinkt zo stom he en lekker vies uitgedrukt hahaha.
ja je kan er niet echt zo met iemand over hebben he,dat vind ik wel fijn aan dit forum iedereen kan zijn ei kwijt.iedereen zit hier in hetzelfde schuitje,we hebben allemaal een kinderwens alleen de 1 iets langer als de ander.maar hopen dat we dit jaar allemaal maar zwanger mogen zijn.
maar brinn heb jij als je dat bruineheb ook zo n buikpijn,ja misschien verschilt dat natuurlijk wel per persoon.?
groetjes mirella

Ja hoor, ook buikpijn. Niet zo erg als wanneer het echt doorzet.
Maar voel me wel al echt ongi.

Leuk he inderdaad dat je erover kletsen kan.
Maar ik hou voorlopig het even voor gezien hier. Ik neem even afstand van het forum.
Ik wordt er niet meer wijzer van.
Mijn lijf houd me heel erg voor de gek, iedere maand. Dit gaat ronde 7 worden.
Dat is natuurlijk nog niet zo lang, dus maak ik me daar niet druk over. Maar iedere keer lees is van anderen dat ze zwanger zijn, als ze precies dezelfde symptomen hebben als ik. En ik wordt nog steeds ongi.
Ik heb het dus eventjes gehad, en hou even pauze.
Rust in mijn hoofd is beter denk ik. En hoe leuk alle verhalen ook zijn hier, ik heb het vaak al eerder gehoord.

Ik zal wel af en toe eens meelezen, want ik ben nu heel nieuwsgierig hoe het met jou zal gaan deze maand! Succes! En ik hoop dat we aan het einde van de maand geen last meer hebben van deze rare rommel-cyclus, maar ons kunnen verheugen op een klein wondertje...

Liefs,
Brinn
Mocht jij trouwens iets meer weten over onze rommel-cyclus hihi, kan je dan een berichtje achterlaten?

hoi brinn,
ja raar dat je lichaam zo reageerd dan he!!het vrouwenlichaam zit raar in elkaar.
als ik er iets meer over weet dan lees je het wel.
ik snap wel dat je effe afstand wil nemen,ik hoop echt dat wij volgende maand aan de beurt zijn...
we houden elkaar op de hoogte he..en ik zie je wel weer terug
liefs mirella

Hey Mirella,

jammer zeg meis,

d8 toevallig gister nog dat ik weer es ff moest gaan kijken hoe het met de dames is hier.

Nieuwe ronde nieuwe kansen moet je maar denken, het kan altijd erger in de zin van hele lange cyclus, heb ik gelukkig niet heel erg veel last van.
Hoewel hij nu wel langer is dan toen ik aan de pil was........toen 28 dagen,nu 32-33 dagen.

Ik verwacht dan ook dat mijn NOD 1 mei is

Ik had toen ik aan de pil was nooit last van mijn menstruatie, die ging ik fluitend door.

De eerste maanden heb ik echt dubbel gelegen van de pijn toen ie moest doorbreken.
Nu gaat het sinds 2 maandjes beter......vermoedt dat het bij het ontpillen hoort.

Ik zit nu in ronde 5

Terug
Bovenaan