Ai ai ai, is me dat ff een 'tegenvaller'!!

A

Anoniem

Guest
nou ladies!

zojuist heb ik maar weer eens even mijn 'oude' spijkerbroeken uit de kast getrokken!
ik was erg nieuwsgierig en had ook niet echt verwacht dat het nog comfy zou zitten maar toen ik mijn grootste broek (maat 32) pakte en aandeed...... JEEZZZZZ.... hij komt niet eens verder dan net over mijn knieen!!! BAAALLLL!!!

ik zie natuurlijk zelf ook wel dat niet alleen mijn buik, maar ook tevens mijn bovenbenen en billen dikker zijn geworden maar DIT....pfff....
dit zijn overigens altijd al wel mijn 'lastige plekken' geweest zeg maar

iedereen zegt zo mooi... "voor je het weet pas je je oude kleding weer!" noouuww mensen.......... als ik dat zo eens even in moet schatten gaat me dat voor de zomer echt niet meer lukken

Het is niet een beetje te klein maar gewoon echt HEEL VEEL!!! had maat 38, maar red het nu net met een 42 hoop ik!
natuurlijk heb ik me niet zo netjes aan de lijn gehouden (woog 64 en nu 84,) maar om nou te zeggen dat ik me  heb volgepropt.... nee dat ook echt niet! ben 38 weken en 2 dagen zwanger overigens...

hebben jullie ook het zelfde, of zijn het alleen de buikjes die zijn gegroeid??
eneh..... enige ervaring met hoe snel het weer van mijn billen/benen af is na de bevalling? (ga geen BV geven)

xxsies Snoopy!

ook ik mag na de bevalling een nieuwe gardarobe aanschaffen... Niet omdat ik niets meer aankrijg maar omdat alles te groot is.... Dat is waarschijnlijk niet wat je wil horen maar ik be nzoveel afgevallen, juist aan mijn billen en benen dat alle broeken zo van me kont afzakken.....

maar stiekem ben ik dacht toch nog wel jaloers op je hoor, dat jij het gaat redden met een maatje 34 straks... ik zal blij zijn als ik nu in 42/44 ga passen... En dat ik ook een beetje dunner blijf!!!

Maar 1 troost, het komt allemaal weer goed. Het kost waarschijnlijk moeite, maar ik heb gehoord dat je vooral in je benen veel vocht vasthoud ipv vet..... En dat zou er na een paar weken vanaf moeten zijn. Dus probeer een paar weken na je bevalling nog eeens. Dan kan je misschien weer wel in je maat 32!!!!

Succes1

liefs gridje

Hoihoi,

hier hetzelfde verhaal: ik wwog 60 nu (bijna) 80!
En het zit overal: Ik heb nu zelfs een kont!!! Nou vind ik die kont ergens wel leuk en mn grotere borsten vind ik geweldig, maar als ik naar mn benen kijk...

Bij mijn eerste was ik veel minder aangekomen; in totaal 14kilo geloof ik, maar toen kon ik na de bevalling ook nieuwe broeken van maat 40 aanschaffen  (deze heb ik nog, maar denk dat ik dit keer nog een maatje groter moet gaan...)
Het heeft de vorige keer tot +/- een half jaar na de geboorte geduurt en toen leek het gewicht wel van me af te vallen; kwam weer op dezelfde maat uit als daarvoor!!!

Ik heb wel voor lange tijd (2,5jaar) bv gegeven en dat helpt je het gewicht sneller kwijt te raken...  
Ben benieuwd of ik dit keer ook weer naar mijn oude maatje terug mag keren, hoop het zo!!!
En ik heb me alvast voorgenomen na deze bevalling te gaan rennen: mijn schoonzusje heeft 5kinderen gekregen waarvan een tweeling en als je haar wezpen taille ziet, maar ze heeft me verzekerd dat t voor haar ook niet vanzelf komt; ze rent en zwemt heel veel...

Ach in ieder geval krijgen we iets anders moois terug voor ons eens zo goddelijke lichaam

Veel liefs Nika

hoi meiden

ja hier nog een hoor ik moet straks echt gaan lijnen pffff
ik ben zo zwaar geworden dat ik al 2 weken op de zijkant van me voet loop en me bekken houden het ook niet meer snachts,,,,

ik weet wel dat toen na de twins ik heel snel afviel gewoon door het veel doen enzo weer ik hooop dat het deze keer ook weer zo gaat, ik ben gestopt met roken en dat wil ik heel graag zo houden nee dat ga ik zo houden ,, ik wil alleen wel weer zo volgend jaar gaan sporten ik deed aan spinning en dat vond ik heerlijk ,, ik denk ook dat ik daarom zo aan ben gekomen stoppen met roken stoppen met sporten en dan ook nog is dat zwangersshapssuiker,, ik was de laatste keer al bijna 30 kilo aangekomen ik weeg mezelf ook nu niet meer tot op de dag dat ik ga bevallen dan wil ik wel even erop om te kijken dat als ik ben bevallen hoe veel er af is en ja daarna zie ik het wel ik ga eerst genieten van me kleintje en dat ik weer lekker op me rug kan liggen pffffff en dat vet ja dat komt daarna wel weer nou ja gaat daarna wel weer hahahah hoop ik

liefs cora

hoi

ik had bij de vorige zwangerschap van te voren maat 40/42,en de eerste week kon ik in nog maar in maat 44 /46 die broek had ik toevallig liggen,maar na twee weken kon ik al bijna weer in maat 42 en ik was toch ook 19 kilo aangekomen,ook veel aan de benen en heupen,met een maandje   lukt dat weer wel hoor,en anders wat broeken kopen die wat strecth materiaal hebben.dus niet gelijk de hoop opgeven.gr wendy

Nou dat soort acties haal ik nu mooi even niet in min hoofd he?
Zelf de positiebroeken worden te klein inmiddels, dus dat zou ik al helemaal niet doen!

Voordat ik zwanger werd ben ik een paar kg afgevallen waar door ik van maat 44 naar 42 ging.
Zodra het kind er uit is en het vocht ook weg zakt (want werkelijk de broeken zitten strak om mijn kuiten) gaat deze dame aan de lijn!
En daar bedoel ik mee; voldoende gezonde dingen eten! Lekker de tijd voor mijzelf nemen met ontbijt en lunch etc. Dan val ik ook niet zo snel in het snoepen!

Maar je snapt wel, dat eerst de taart met muisjes op moet he? Na de geboorte!

Dus ladies, straks een wedstrijdje; wie het eerst weer op het oude gewicht zit

nou het is toch wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben die ook echt op de bil en heuppartij flink wat is aangekomen!!!

de vrouw van de positiewinkel zei in het begin nog zo mooi.... "als je nu maat 38 hebt dan heb je dat op het einde ook hoor"...alleen je buik zal groeien
nou, NOT!...

ik heb al heel wat goede voornemens gemaakt, en wil me daar ook echt wel aan gaan houden....natuurlijk eerst genieten met de kleine, maar ook lekker gaan wandelen en weer een beetje mijn oude 'ik' terug vinden!

ik was bang dat jullie mij ondankbaar zouden vinden overkomen omdat ik zeur over een onbenullig ding als mijn figuur.... maar ik wil toch echt benadrukken dat ik me echt heel gezegend voel hoor met een klein wondertje in aantocht!!

xxx Snoopy

Hoi Snoopy,

Ik vind je helemaal niet ondankbaar hoor! Het is ook niet niks wat zwangerschap met je lijf  doet.
Ondanks dat het heel bijzonder is om je lichaam te mogen delen met een nieuw wonder, is het ook gewoon zwaar. Ik verlang er naar om mijn eigen lichaam weer terug te hebben. Dat het weer van mezelf is en ik alleen daar voor verantwoordelijk ben.
Ik kan echt huilen om de veranderingen die mijn lichaam heeft ondergaan (dikker worden, straie etc.). En dat is niet uit ondankbaarheid, maar dit had ik me van te voren toch iets te weinig beseft!

Ik hoop dat het ons lukt om straks de kilo's er weer af te krijgen. En ons weer onzelf te voelen!

Terug
Bovenaan