Ai ai ai, is me dat ff een 'tegenvaller'!!

Hoi dames,

ik ben nu twee weken geleden bevallen, en zit nog 3 kilo boven mijn gewicht van voor de zwangerschap. Kan al veel kleren aan maar het meeste rokken. Broeken zijn nog wat strak. Maar in een zwangerschap kom je overal aan, dus ook op je heupen.
Het komt allemaal wel weer goed!!

Dames veel succes met de laatste loodjes.

Groetjes Miranda

quote: NinoD reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-11-2007 13:36:06'));

Hoi Snoopy,

Ik vind je helemaal niet ondankbaar hoor! Het is ook niet niks wat zwangerschap met je lijf  doet.
Ondanks dat het heel bijzonder is om je lichaam te mogen delen met een nieuw wonder, is het ook gewoon zwaar. Ik verlang er naar om mijn eigen lichaam weer terug te hebben. Dat het weer van mezelf is en ik alleen daar voor verantwoordelijk ben.
Ik kan echt huilen om de veranderingen die mijn lichaam heeft ondergaan (dikker worden, straie etc.). En dat is niet uit ondankbaarheid, maar dit had ik me van te voren toch iets te weinig beseft!

Ik hoop dat het ons lukt om straks de kilo's er weer af te krijgen. En ons weer onzelf te voelen!

Echt 100% mee eens!

Hallo dames

Ik ben van het decemberforum, maar lees soms mee.Voor mijn eerste zwangerschap
had ik maatje 38 en ik ben toen ook aardig aangekomen. O gaat er zo weer af dacht
ik. Nou niet dus, na de bevalling ben ik echt niks meer afgevallen. Dieeten en sporten
heeft niks geholpen. Ik heb lange tijd bv gegeven niet gesnoept, maar maatje 38
die pas ik sindsdien dus echt niet meer. Ik heb nu maat 42. Ik begon pas af te vallen
toen ik weer zwanger was. Ook niet echt de bedoeling. Maar staar je niet blind op
die borstvoeding dat je daar van afval. Dit is dus echt niet altijd zo. Ik ben helaas
het levende bewijs ervan. In ieder geval veel succes met afvallen en ik hoop dat
je meer geluk heb dan ik.

Groetjes Hopvrouw

Ik ben deze keer niet zoveel aangekomen als de vorige keer, nu ongeveer 12 kilo, vorige keer 14 kilo. Ik heb nu al zo'n zin om weer lekker te gaan sporten!!! Ik heb ook zo'n behoefte om weer mezelf te zijn, gewoon op de grond spelen met mijn zoontje, zonder pijn opstaan van de bank etc, etc. Ik hoop maar dat ik weer snel in mijn  'oude' kleren pas, daar ga ik 100% mijn best voor doen in ieder geval! Tuurlijk is ons figuur niet het allerbelangrijkste, maar een moeder mag toch ook trots zij op haar lijf??

Veel succes iedereen! Gr Mariska (39 wk en 4 dgn)

Terug
Bovenaan