ajuus

Nou! Hele verbetering! Dat dressoir kan ik me niet herinneren van de vorige keer. Nieuw? Of heb ik met m'n neus gekeken? Is bijpassend bij de tafel of niet soms?
Heerlijk hoor die ruimte!
En,,, heeft meneer geslapen in z'n jungle-hood...

heeeeel scherp nelleke... dat dressoir is nieuw. Na weken struinen op marktplaats een dressoir gevonden uit dezefde serie als onze eettafel ed.
Tja de meubelwinkels vertelde ons dat onze meubels AL 5 jaar oud zijn en er dus weer nieuwe dingen zijn. Moet niet gekker worden, pas 5 jaar en nu niet meer te krijgen.

Yoëll heeft goed geslapen, tenminste niet slechter dan in het vorige huis. Wel al een paar avonden later naar bed door als dat gerommel en geklus, maar vanaf morgen is alles weer normaal. We eten nu ook bij ouders en schoonouders, want ze zijn nu met de keuken bezig.

Foto's van yoëll zn kamer volgen nog, maar de planken hangen nog niet en zn leeuwenkoppen niet enzenz

Hoi Pauline,

Gossie...nou is het dan toch allemaal wel heel echt he.Jullie zijn verhuisd en zoals ik al zei (in je andere topic met de klusfoto's) wat een gaaf huis,echt heel mooi.
Wij wenden jullie enorm veel woongenot en  dat jullie je maar snel thuis voelen.

Liefs Kitty en Tess(Hee ik kom niet meer van dat ondergestreepte af)

Jeetje wat is het mooi geworden zeg, echt gaaf (toch jammer van die roze muur hahaha)! Lekker helemaal je thuis ervan maken en daarna: zet dat springkussen maar buiten!!

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan