Al 10 dagen bloeden en een licht test streepje...

Nou ik vindt het allemaal erg verwarrend...Het zou handiger zijn als elke lichaam het zelfde reageerde op een zwangerschap.

Ik ben hiervoor 3 keer ongesteld geweest en alle 3 de keren na 28 dagen. Vorige maand ook gewoon ongesteld geweest. Ik maak me erg zorgen en heb dus toch een afspraak gemaakt bij me huisarts, misschien dat die me gerust kan stellen of anders door kan verwijzen.

Heb vanochtend trouwens nog een test gedaan. Het test streepje was deze keer iets donkerder dan donderdag...

Groetjes Lola20

Hoi Lola,

Je schrijft dat je teststreepje donker is, volgens mij ook in het eerste berichtje. Maar bedoel je dan het test-streepje of het zwanger-streepje? Want hoe donker het test-streepje is maakt niet uit, dat geeft gewoon aan dat de test gewerkt heeft en geeft geen indicatie of je wel of niet zwanger bent.

Groetjes, Marisa

Nee het streepje dat aangeeft of je zwanger bent is donkerder dan eerst, maar nog steeds niet zo donker als het controle streepje...

Heb net ook eens gegoogeld op buitenbaarmoederlijke zwangerschap...wordt een beetje bang...

Groetjes Lola

Dag Lola.

Meid niet bang worden. Misschien wel verstandig dat je de HA gebeld heb. wanneer kan je bij hem terecht?
Ik had ook echt buikpijn (zo'n blaasontstekingspijn).

Ik blijf voor je duimen dat je gewoon zwanger bent...

Groetjes Juultje

Hoi Lola,

Spannend hoor. Ik hoop voor je dat de huistarts goed nieuws voor je heeft.Als ik je verhaal zo lees is je HCG hromoon nu al wat hoger (omdat je streepje donkerder is) en dat duidt toch echt op een zwangerschap. Een collega van mij heeft bijna de hele zwangerschap door bloedingen gehad en evengoed een gezonde dochter gekregen, dus meid positief denken.
Laat je even weten hoe het afloopt?

Evelien mv Dylan en 30 wkn zwanger

Hoi Lola,

Een streep is een streep, dus je kunt aannemen dat je zwanger bent. Volgens mijn info kan een positief resultaat niet anders worden uitgelegd.Dat de streep bij de tweede keer testen donkerder was, komt omdat je dan langer zwanger bent, dus meer HCG hormoon wordt aangetroffen.
Het blijft inderdaad vreemd dat je zo snel al een positief resultaat hebt, maar zoals hierboven al eerder stond geschreven, misschien was je laatste menstruatie wel geen echte menstruatie.. of is je cyclus in de war omdat je nog niet zolang met de pil bent gestopt.
Als ik jou was zou ik de verloskundige bellen en je verhaal uitleggen. Zij hebben er meer ervaring mee en zal misschien wel bloedonderzoek doen of een echo laten maken. Je kunt beter duidelijkheid hebben lijkt me. Al deze verschillende reacties lijken me ook verwarrend.
enneh, luister eens naar je eigen lichaam.. wat zegt dat?
Succes en laat aub weten hoe het er voor staat!

Groetjes, Femke
5 of 6 wkn zwanger van nr. 3!!!!!!

Hoi Lola,

Nou, dan lijkt me dat helemaal duidelijk hoor. Twee positieve testen waarvan de tweede donkerder dan de eerste. Volgens mij ben je 'gewoon'  écht zwanger! Ga anders inderdaad even langs je huisarts, zodat die nog even een test kan doen.

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook veel bloedingen gehad, dacht eerst ook dat ik ongesteld was en zo. Dat was ook de eerste cyclus nadat ik met de pil was gestopt.
Bij deze zwangerschap heb ik alleen innestelingsbloedingen gehad.

Hou je ons nog even op de hoogte?

Groetjes, Marisa

Ik ben vanmiddag bij me ha langs geweest. Hij zegt dat ik er gewoon van uit kan gaan dat ik zwanger ben maar omdat het nog vroeg is moet ik over 10 a 14 dagen bij hem terug komen. Hij zegt dat het nu nog te vroeg is om er meer over tezeggen en dat ik dus moet afwachten. Zo lang ik geen hevige buipijn heb en veel rood bloed verlies is er volgens hem niks aan de hand.

Denk zelf ook wel dat ik zwanger ben :) Hoop dat ik dat over 2 weken ook nog kan zeggen...Jullie horen van me..!

Groetjes Lola

Terug
Bovenaan