al 10 dgn positieve ovu-test

Hoi,

Mag ik je vragen welk merk je gebruikt hebt? Een aantal maanden heb ik die van de kruidvat gebruikt en ik had een eisprong van 8 dagen, whahahahaha belachelijk natuurlijk, heb ze opgemaakt en ze waren allemaal positief.

Succes hoor en heeeeel veeeel klusplezier

Liefs

Hey Chaniie!

Hoe is het nu?? Als je nu echt 2 donkere strepen na elkaar hebt, zou ik deze dagen benutten!

Als je zo onzeker wordt van de testen is het misschien goed om je af te vragen of je er wel goed aan doet. Of komt het alleen door deze vreemde testen?

Succes!!

Liefs Daisy

Je hebt de testen toch niet met ochtendurine gebruikt want dan zijn ze ook niet geldig namelijk !

Ik heb ze niet met ochtendurine gedaan en ze zijn van sensitest... Heb vandaag nog niet getest, maar wacht het wel weer af... Inderdaad Daisy, volgende maand maar weer zonder proberen, maar hoop dat dat niet nodig is! We klussen nu wel langer door dan afgelopen maanden, dus hoop dat dat werkt.. Bedankt voor jullie reacties!!

Ik hoop ook dat de volgende maand niet meer nodig is voor jou!

Ik ga volgende cyclus (begint zaterdag) ook even geen testen meer gebruiken. Ik merk dat ik er te veel aan vast houd.

Succes!

Terug
Bovenaan