Hi allemaal, ik schrijf dit bericht omdat ik het niet meer weet, onze dochter wordt volgende week 11 maanden en ik ben op, de 1e vier maanden waren hel, niet slapen niet aankomen constant huilen meerdere opnames in het ziekenhuis en toen kwam eruit koemelkallergie en verborgen reflux daar heeft ze nu speciale voeding voor (Neocate) en medicijnen voor de reflux. Daarna ging het “beter” nog steeds veel huilen, hangen en ze is constant verkouden, grieperig met af en toe koorts erbij. Weer naar de huisarts, kinderarts en osteopaat maar ze kunnen niks vinden we worden telkens naar huis gestuurd met het is een virus en gaat wel weer over ? nu zit ik al weer een week met een kind dat buikpijn heeft, diarree, overgeven en sinds vandaag weer koorts. Ze drinkt wel goed is niet uitgedroogd dus zetpil en uitzieken zegt de dokter. Ondertussen heb ik weer de hele dag met een huilend kind door de kamer rondjes gelopen ? ik ben op, ik wil zo graag genieten van mijn dochter maar die dagen ken ik niet. En als ik dan soms zie hoe makkelijk het bij een ander gaat dan twijfel ik zo aan mezelf. Sorry voor het lange verhaal ?