Al 11 maanden aan het overleven

Hi allemaal, ik schrijf dit bericht omdat ik het niet meer weet, onze dochter wordt volgende week 11 maanden en ik ben op, de 1e vier maanden waren hel, niet slapen niet aankomen constant huilen meerdere opnames in het ziekenhuis en toen kwam eruit koemelkallergie en verborgen reflux daar heeft ze nu speciale voeding voor (Neocate) en medicijnen voor de reflux. Daarna ging het “beter” nog steeds veel huilen, hangen en ze is constant verkouden, grieperig met af en toe koorts erbij. Weer naar de huisarts, kinderarts en osteopaat maar ze kunnen niks vinden we worden telkens naar huis gestuurd met het is een virus en gaat wel weer over ? nu zit ik al weer een week met een kind dat buikpijn heeft, diarree, overgeven en sinds vandaag weer koorts. Ze drinkt wel goed is niet uitgedroogd dus zetpil en uitzieken zegt de dokter. Ondertussen heb ik weer de hele dag met een huilend kind door de kamer rondjes gelopen ? ik ben op, ik wil zo graag genieten van mijn dochter maar die dagen ken ik niet. En als ik dan soms zie hoe makkelijk het bij een ander gaat dan twijfel ik zo aan mezelf. Sorry voor het lange verhaal ?

Wat een rot maanden zo zeg.. niet aan jezelf twijfelen, anderen hebben gewoon geluk als het beter gaat, daar kun je niks aan doen als je kindje alsmaar ziek is. Ik duim voor je dat het snel beter wordt en hoop dat je mensen om je heen hebt die je er doorheen kunnen slepen.. ?

Misschien een rare vraag: is er al een test gedaan voor koemelk allergie? En is het bewezen? Krijgt ze al vaste voeding? Zitten daar nergens melk producten aan toegevoegd? Wellicht als ze vaste voeding krijgt is ze misschien nog allergisch of intolerant voor andere producten die ze eet. Daar kan je ook een huilerig en hangerig kindje van krijgen.

Poeh wat moet dit heftig zijn. Zo gingen bij ons de eerste maanden en ik kan de wanhoop nu nog voelen.. Ging het beter toen ze nog geen vaste voeding kreeg? Toen je wel al wist van de koemelkallergie? Misschien toch eens laten onderzoeken op overgevoelligheden? Het klinkt namelijk als glutenintolerantie maar ik ben geen arts ☺️

Ellende. Ik weet hoe je je voelt. Heb je steun vanuit de omgeving? Dat je even je handen vrij hebt.
Het werd hier beter toen ze konden lopen maar al met al zit er nog steeds veel pit in. Het wordt beter, een keer. Je kan niet anders doen dan er voor haar te zijn nu ze zich ellendig voelt. Ze doet het niet om je te pesten. Je bent een sterkte moeder. ?

Ze is getest op de koemelkallergie maar geen andere allergieën, ik denk ook niet dat ze die heeft want ik heb al geprobeerd om haar alleen flesvoeding te geven maar dan veranderd er niks ? nu moet ik zeggen dat ze wel vast voedsel eet maar niet veel, sochtends paar happen fruit, smiddags paar stukjes brood en savonds paar happen avondeten en ze drinkt nog steeds rond de 900ml flesvoeding. Kinderarts zei dat sommige kindjes er langer over doen om meer vast voedsel te eten maar daar begin ik me ondertussen ook zorgen over te maken...

Wat vreselijk! Kan je vragen om een second opinion misschien? Kan opa/oma/vriendin een weekend oppassen zodat jij even rust hebt? Is ook niet vol te houden hoor, dus hopelijk kan je bij iemand aan de bel trekken! Heel veel sterkte, wat een rotsituatie..

Terug
Bovenaan