al 2,5 maand niet doorslapen

quote: Babydoll reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-11-2007 10:19:36'));

Dames,

Bedankt voor de reactie's. Ik moet zeggen, dat toen ik het topic opende alles al weer een beetje in perspectief kwam...T is gewoon niet anders.

Vooral als ik dan inderdaad bedenk dat er kindjes als joshua zijn die gewoon nog nooit doorgeslapen hebben. Echt alle respect voor jou suuz. Ik heb mijn knopje dus ook maar weer omgezet en geaccepteerd dat het zo is zoals het is. Dat scheelt de helft al.

En sinds gisteren kruipt onze kleine man, dat is natuurlijk wel echt geweldig! T is gewoon een beetje een dondersteen.

En trouwens Suuz, heb je geen idee waarom Joshua niet slaapt? Is wellicht een osteopaat ook wat voor hem? Sep heeft de 1ste 3 maanden ook niet geslapen...na een bezoek aan bovenstaande sliep in ene wel...Zit zelfs te denken om miss nu ook weer een x te gaan.

En ik geloof ook wel dat t weer beter zal gaan als ie gaat staan en lopen....hij wil nu al zoveel en raakt ook gefrustreerd als het niet lukt.

Nogmaals dames, thanks voor de reacties!

groetjes,

Mariek

Idd ben al naar iemand geweest geen osteopaat maar een chiropractor omdat deze goedkoper is en dichterbij huis was. Normaal horen ze dan wel te gaan doorslapen. Wel slaapt hij overdag een stuk beter ipv 30 min per keer nu 2 uur! Ook s'nachts ipv 30 keer wakker nu 5-7 keer. Dus al een hele verbetering...

Ja leuk he dan kruipen hihi staat zo schattig, wel goed voor onze lijn hihihi ik moet hem namelijk constant weer verplaatsen hihhi.... Dus jij hebt ook een dondersteen hihi.. leuk he dat je al aan zijn ogen kunt zien dat hij weer iets wil gaan uithalen hihih..

Oh joshua is weer wakker.... ik moet weer gaan zucht....

veel suc6 en misschien idd goed idee om weer naar de osteopaat te gaan... kan geen kwaad toch? Hou je ons op de hoogte dan?

grt suuz

Hoi mariek.

Heel herkenbaar dat je het even niet ziet zitten! Ik heb het zelf ook! Onze kleine van 7,5 maand  slaapt ook nog steeds niet door.

Maar wat me wel opvalt dat jij de laatste fles om 20.30 uur geeft. Omdat je kleine niet doorslaapt zou ik het eens proberen om 22.00 uur te geven. Bij ons heeft het een tijdje geholpen maar helaas is het nu weer terug bij af. Misschien dat het bij jou wel helpt??

Ik ben vandaag ook begonnen om hem overdag meer te laten slapen dus ik ben eens benieuwd hoe het vannacht gaat.

Succes ermee!!

Terug
Bovenaan