al 2 dagen niet mezelf

@mamaW owww wa herken ik mezelf erin zeg!
mijn vriend is ook zo ontzettend lief voor me..hij werkt zich te pleuris de laatste weken en dan moet hij ook nog het huishouden zowat doen door mijn stomme bekken! en dan van die klene dingen.drinken pakken voor me..thee maken..voetjes masseren als ik kramp heb of tintelingen door het vocht en dan nog lig ik hem voor rotte vis uit te maken om de stomste echt belachelijke redenen! inmiddels weet hij dat het mijn hormonen zijn want ik begin erna keihard te huilen en weet niet hoeveel zoenen ik hem moet geven op dat moment hahaha.

idd bianca zoals je zegt..net een boosaardig wezen dat ineens de macht neemt! ik herken het trouwens totaal niet uit mn 1ste zwangerschap,toen was ik gewoon redelijk mezelf.maar heb nu wel wat meer redenen als frustratie! ben echt een bitch en drama queen nu..zo totaal niet mij!!!!
straks komt het weer helemaal goed,en zijn we onszelf weer,dat hou ik maar altijd voor ogen hahaha

Liefs Kim 33.1wkn

Ik heb net als Marij ook idd dat ik me eigen dingen meer aan trek en boos = boos.... maar heb nog niet echt exorsist neigingen.. ondanks we samen thuis zitten.. (zou je zeggen da we elkaar de hersens in slaan hihi) maar scheelt ook dat mn man niet echt ergens op in gaat die draait zich om en is t vergeten...

Maar is wel zonde voor je relatie Blondy als je zo elke keer ruzie maakt met je man en er dadelijk alleen voor staat (ook al ken je er niks aan doen)... Zeg hem gewoon van te voren sorry als ik mopper/ ruzie maak hihi maar zijn mn hormonen en ik meen t niet ;-) dan houdt hij dat wel in zn achterhoofd hopen we.......

Sterkte!! xxxx

nee hij weet onderhand wel dat het m,n hormonen zijn,ik zeg ook elke keer dat ik het niet meen enzo,maar af en toe zoals van het weekend ging hij er ook tegenin en toen wed ik pas echt kwaad!
normaal weet hij wel beter!
Ik kan nu ff eemaal niks meer hebben!
Maarre weggaan?Hij? neeeeeeeeeeeeeeee kan die toch niet ,hij zou me teveel missen!!!
Het komt wel goed allemaal nog ff!!!
groetjes

Geen boosaardige wezens hier, alleen maar een extreem gevoelige/zielige.
Ik word niet boos, maar ga huilen, echt overal om.
Hij weet af en toe ook niet meer wat hij met me aan moet, de arme schat. Maar ik voel het wel gebeuren, ik had t gister ook weer en vroeg toen gewoon: Mag ik ff een knuffel, ik heb weer mn zielige half uurtje...
En ik kreeg gelijk een heerlijke knuffel :)
Maar ik word er wel helemaal gek van hoor, dan zit ik weer te grienen op de bank omdat mn bff niet opgenomen heeft en de hele dag nog niet heeft teruggebeld....
31+4

Terug
Bovenaan