al 2 en half jaar bezig

A

Anoniem

Guest
hallo, ik ben julika en ik heb al een zoontje van 2 en half jaar.
omdat we ons zoontje pas kregen naar meerdere hormoon kuren, hebben we na de geboorte besloten om er gelijk weer voor te gaan!
maar helaas, ook nu zijn we alweer een poosje met de hormonen bezig (clomid)
iedereen zegt tegen ons: jullie hebben er toch al 1, en hij is gezond dus wat maakt het uit! de mensen weten niet dat we voor onze eerste zoon ook 3 jaar bij de gyn. hebben gelopen. ik had geen eisprong, met de clomid heb ik dat wel, vaak meerdere volgroeide eitjes. alles word dan goed in de gaten gehouden, en je weet in ieder geval dat je een eisprong hebt.
wie hebben dit probleem ook?

groetjes julika

Hallo,

Wij hebben dit probleem niet.
Maar ik wil je toch heeel veel suc6
wensen 2 en half jaar dat is niet niets.
En eerst ook nog  3 jaar voor jullie zoon.

groetjes Belinda

dank je wel, ik wens jou ook heel veel succes

groetjes julika

Hey  julika,
K*t he als je zolang moet wachten! Wij zijn inmiddels 1,5 jaar bezig voor de eerste helaas zonder resulaat! Alleen hebben wij geen verklaring waarom het zolang duurd. Loop ook niet bij de gyn we moeten wachten tot april 08 en dan mogen we weer naar het ziekenhuis.
Ik wens je heeeeeeeel veeeeeeeel sterkte en hoop dat je ondanks alles toch snel een baby in je buik hebt!

Liefs Inge

Hoi!

Ik heb pcos, kortom gaat ook niet van een leien dakje.

Wat anderen roepen, nix van aantrekken! Wij gaan nu voor de derde en het verlangen is net zo groot als voor de eerste en de tweede.

Wat balen zeg dat het al zo lang duurt. Ik had zelf wel goede ervaringen met clomid, was toen na 5 rondes clomid zwanger van de eerste. (duurde al met al wel anderhalf jaar). De 2e diende zich spontaan aan en de derde ook niet dus. Daar wachten we nu al dik een jaar op.

Hoop dat je je "ei" hier kwijt kunt.

Gr. Mamaloe

laat anderen maar praten, een wens is een wens en ik hoop voor jullie dat jullie wens snel werkelijkheid mag worden.

Liefs Bloem 25

heb bij mijn 1e zwangerschap er ruim 3 jaar over gedaan. Geopereerd aan cystes en 11 maanden clomid.  1x kussen onder de billen gehad tijdens de klusperiode en toen eindelijk positieve test.    Alleen nu weer geen cyclus dus weer terug aan clomid en maar meteen met dat kussen onder de billen hihi.

Hoi Julika,

Ik heb dit "probleem"ook. Ik krijg geen eisprong en heb hier nu Clomid voor gekregen. De vorige ronde 50 mg en deze ronde 100 mg. Hiervan zit ik nu op dag 4 met mijn tabletten. Ik zit met een paar andere meiden in het topic ziekenhuis. De meeste gebruiken ook Clomid, dus als je het fijn vind kom je maar gezellig meekletsen.
Oja op het andere forum Als zwanger worden langer duurt, zitten ook meiden in het zelfde schuitje. Misschien is dat ook iets voor jou?
Ik wens je succes bij het zwanger worden.

Liefs Jane

Terug
Bovenaan