al 3 dagen aan het huilen!!!!

Hallo!!!

Mijn mannetje Fabio is al 3 dagen aan het huilen!!!Tenminste......als ik hem niet vast heb! Zodra ik hem neerleg in de box of in het bedje is het huilen geblazen. Als ik hem oppak dan is het weer over.
Ik weet echt niet meer wat ik ermee aan moet: ik wil hem niet steeds zijn zin geven want dan is het einde zoek, maar de hele tijd dat gehuil gaat me ook door merg en been!
Is er iemand die hier ervaring mee heeft, of een tip voor me heeft?

Groetjes van Cissy

PS 's nacht heeft hij nergens last van, hij slaapt sinds een week helemaal door

hoi
ik had julian altijd beneden slapen in de kinderwagen enzo of in de box nu ben ik hem aan het leren dat hij tussen de middag eventjes naar zijn bedje moet om te slapen wel dat heeft de volgende uitwerking hij krijst en huilt de heleboel bij elkaar!!
maar ik zet door ik had zitten kijken naar die opvoed programmas waar ze dan in het kamertje blijven als de kleine niet wilt slapen ik doe dat nu dus ook ik blijf op zijn kamertje tot hij slaapt
het werkt wel goed ben wel ff een half uurtje zoet maar dat heb ik er graag voor over
suc6

ik weet niet hoe oud je zoontje is maar marek heeft dit ook gehad een dikke
week lang ofzo ook inderdaad alleen stil als hij bij mij lag.Hij was toen rond de 8 wk
maar toen las ik in het oei ik groei boek dat dit normaal was voor die weken
dan maken ze gewoon een sprongetje.Ik hoop dat je hier wat aan hebt bij ons is het
gewoon weer over gegaan.succes

groetjes mira mv marek 10 wk

Zo te horen is het zijn sprongetje, maar als je het niet vertouwt zou ik voor de zekerheid ff langs het cb of de ha gaan hoor. Altijd naar je gevoel blijven luisteren.

groetjes Pauline

ik heb voor je gekeken en zoals jij het beschrijft is het inderdaad het sprongetje van 12 wk sommige baby's hebben hier al last van rond de 10 wk
Maar inderdaad als je het niet vertrouwd moet je even naar de huisarts bellen

groetjes mira

Terug
Bovenaan