al 3 dagen aan het huilen!!!!

Finn heeft ook ontzettend gehuild tijdens z'n sprongetje van 12 weken.
Volgens het boek moest dit sprongetje niet zo heftig zijn, nou bij die van mij dus wel.

Ik ben dus ook nog naar de dokter geweest omdat ik dacht dat ie van alles en nog wat mankeerde. Gelukkig was er niks en was ik weer helemaal gerustgesteld en kon 'm toen ook veel relaxter op z'n gemak stellen als ie weer es huilde.

Tis ff doorbijten, maar het gaat echt weer over en Finn zit nu zo heerlijk in z'n velletje.
Hij lacht alleen maar en hoeft alleen nog maar te huilen als ie honger heeft of slaap krijgt. Zalig is ie nu!!

Succes!

Tessie

P.s.: en ff naar de dokter gaan en alles laten nakijken kan natuurlijk nooit kwaad. Ben je gelijk weer gerustgesteld.

Nee ik heb het groeiboek (nog) niet. Ik hoop maar dat het het sprongetje is! Hij is niet ziek denk ik, want hij eet goeg en 's avonds gaat hij om 20.45 uur naar zijn bedje, ligt dan nog ± een kwartiertje wakker en valt dan in slaap tot de volgende morgen 8 uur! Ik denk dat als hij ziek zou zijn, dat hij dan niet zolang achter mekaar slaapt. Toch???

Hoi Cissy,

Heb je een normale bevalling gehad of een keizersnee of spoedbevalling>
Wij hebben het met de eerste gehad.
Hij huilde heel dag en op de arm werd ie stil.
Er bleek bij hem een nekwervel scheef te zitten waar hij veel pijn door had.
Als ie blijft huilen zou ik ff langs een Osteopaat gaan.baat het niet?Dan schaad het niet.

Tuurlijk huilen babies weleens maar zolang achter elkaar niet als je hem neerlegt.
Het is ten slotte de enige manier van babies om te laten weten dat er iets aan de hand is.

Clautje

Kay had dit ook de eerste paar weken (is geboren met keizersnee) en werd daar ook "gek" van. Ik moest nog herstellen én met de kleine voordurend op mijn arm was het toch wel even zwaar.Hij wilde alleen maar vastgepakt worden en  zodra ik hem neerlegde begon hij te brullen, zelfs als ik dacht dat hij sliep!  Ik kreeg toen echt een goude tip!

Wikkel je kleine in een lekkere warme doek en draag hem zo op je arm. Zodra je hem dan na een tijdje zou willen neerleggen is dit geen probleem als je dit mét doek doet!
Door de warmte van de doek en omdat het lekker om hem heem gedraait is heeft hij het idee nog vastgehouden te worden.. Pas tegen de tijd dat de doek weer af koelt is de kleine vaak weer in slaap gedommelt. Hij zal en stuk minder, of zelfs helemaal niet meer, tegenstribbelen!

Succes!

Esmé mv Kay

Hoi hoi,

Het klinkt me allemaal erg bekend in de oren.
Ik liep uren op de dag met mijn eerste zoon op de arm en als ie dan sliep legde ik hem neer en begon ie weer te huilen.
8 maanden lang heb ik dit gedaan,het sloopte me compleet!!
Toen ben ik naar de Osteopaat gegaan en bleek dat zijn nekwervel tijdens de keizersnee verkeerd geschoten was door hem eruit te trekken.
4 behandelingen en het was over.
Ik wou dat iemand me dat eerder had verteld.
Ik kreeg mijn leven weer terug en ik had er een postnatale depressie door gerkegen die toen ook verdween.

Hij kon dus niet plat liggen door de pijn in zijn nekkie.

groetjes,
Clautje

hoi hoi

ja meid wat het is kan ik niet zeggen natuurlijk, maar sophie is tijdens haar sprongetjes altijd heel huilerig en van slag en wellicht is dat bij jou ook.....

en anders ga je even langs bij de ha, kan je je hart luchten en word je ws gerustgesteld.....

hoe is het op dit moment, gaat het al wat beter?

liefs tobi

Hallo!!!
Gelukkig gaat het al een heel stuk beter. De laatste dagen slaapt hij ineens weer heel veel! Hij is eigenlijk alleen 's morgens een uurtje wakker en 's avonds 2 uurtjes, de rest van de dag is ie onder zeil.
Maar huilen doet ie bijna niet meer, dus ik denk dat het een sprongetje is geweest.
Hij is nu 12 weken.

In ieder geval iedereen bedankt voor de tips!!!!

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan