Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Maar inderdaad je titel brengt mij goed in de war........ maar wat goed. Zindelijk voor dat ze 1,5 is, applaus!! Nou ja zindelijk, ze snapt dus wel heel goed hoe het werkt en dat vind ik wel heel knap. Isa was net 3 toen we gewoon de luier niet meer om deden overdag. Het poepen heeft wel weken geduurd voordat ze dat goed deed. Ik bedoel dus het niet te lang ophield, dat is het nadeel als ze ouder zijn dan zijn ze meer bewust....
Als ik dit had met Meike zou ik het wel doorzetten want dit is echt een kans (en scheelt in de beurs) om zindelijk te worden zonder "strijd".
Wow wat goed! Hier was het ook een week lang super, alles op het potje, vooral de grote boodschap en opeens, ik wil niet op het potje... ehhh... ok dan niet, maakt mama niet uit, het was makkelijk maar als ze neit wil ga ik niet pushen. Al zet ik haar soms wel met lichte dwang neer, anders gaat ze nooit zitten. We gaat de knuffel Poes steeds op het potje, is een leuk spelletje, ze is er dus wel mee bezig.
Wauw! Da's knap!
Hier gaat dat nog niet lukken denk ik.
Stef moet volgens mij altijd poepen tijdens het eten! Ik zie me dan nog niet bij een potje hurken...
Mila plast avontoe ook op het potje.
Mijn moeder zette haar er voor de gein op en waarempel doet ze bijna iedere keer een plasje!
Meestal als ze uit bed komt wordt ze erop gezet.
Hier thuis heeft ze het nog nooit gedaan het zal wel...het is ook een ander potje een soort stoeltje.ach we zien wel.ik vindt het best knap.
groetjes piewie,mv Mila